Jump to content

GTA: SA till GC

Recommended Posts

• Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De är på 1,5 GB.

Vi klarar oss utan espantoso och nån annan sopig radiokanal.

Tekniskt sett är GC bättre än PS2, men många konverterar ju spelen från PS2 med emulatorer, vilket leder till att vissa spel (NFS:HP 2) hackar.

Visst, Gran turismo 4 är snyggt, men nya Zelda, Metroid Prime (Både ettan och tvåan) och Starwars:rogue squadron (Tvåan och trean) är snyggare än nåt på PS2.

Och nu får det här inte urarta som förra "GTA till GC" tråden. Skriv under och hoppas, eller skriv inte på den här tråden helt enkellt, OK?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handkontrollen e ju bäst till GC!!!

Dessutom kommer Nintendo inte att gå i konkurs på ett bra tag. GC säljer bättre än XBOX världen över. De gick med miljardvinster fram till 2002, sen gick det back med några miljoner 2003, men sen blev det vinst igen då dom sänkte priset till under 1000:-!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handkontrollen e ju bäst till GC!!!

Dessutom kommer Nintendo inte att gå i konkurs på ett bra tag. GC säljer bättre än XBOX världen över. De gick med miljardvinster fram till 2002, sen gick det back med några miljoner 2003, men sen blev det vinst igen  då dom sänkte priset till under 1000:-!!!

Nej den e skarrig jag spelade THUG på Gamecube förut sen spelade jag det på PS2..Mycket skönare :angry: men det kanske för jag e van med PS2

EDIT: föresten jag har skrivit upp på din fina hemsida nu :mellow:

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar de analoga spakarna på PS2!!!

Så djäkla svåra att nå på ett bekvämt vis.

Dessutom är "pinnarna" man håller i lite för korta.

Mina lillfingrar är ihoprullade på sjuhelskottas obekvämt vis.

Då jag slutar spela hos min kompis brukar det värka hela kvällen!!!

I alla fall: sluta snacka om vilken konsol som är bäst, och snacka om GTA:SA till GC!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan uppe i 50 namn nu...

Sprid infon till era kompisar, informera folk om sidan via olika forum ALLA MÅSTE VETA!!!

men lägg ner nån gång, det kommer inte ske, om gta skulle komma till gc skulle fler och fler småungar som har gc lura sina mammor att köpa det, och då skulle alla små stackars barn se och lära sig våld.

Sen när dom går i 7:an så kommer dom helt plötsligt med en fet kniv och en pistol och dödar alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men lägg ner nån gång, det kommer inte ske, om gta skulle komma till gc skulle fler och fler småungar som har gc lura sina mammor att köpa det, och då skulle alla små stackars barn se och lära sig våld.

Tycker att småbarn spelar GTA även fast det inte är till GC...mer barn har PC än GC om du inte visste.

Att barn redan spelar det märks tydligt här på forumet, inte många som går över GTAs åldersgräns precis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att småbarn spelar GTA även fast det inte är till GC...mer barn har PC än GC om du inte visste.

Att barn redan spelar det märks tydligt här på forumet, inte många som går över GTAs åldersgräns precis...

Jag vet, alla barn kan ju få tag på vålsamma spel, med "såna där program" -_-

Blir heller inte bätter om det släpps till GC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor