Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 I väntan på att spelet ska bli klart så tänkte jag en liten fantasi tråd om hur det ska se ut (även om vi redan sett det). Som en fantasi lek, ja ja jag vet att lekar inte är tillåtna men den här borde vi väll få ha.. Ni ska alltså leta reda på bilder kan va från google eller någon annan sökmotor tjänst och visa hur ni vill att spelet skulle sett ut. Vapen, spelaren, bilar, hideout osv... Här kommer i alla fall mina fanasi bilder på Gta Sa Spelaren man ska va: Clownen BoBo Hideout Bilar: 1 2 3 Vapen: gasbomb kökskniv gasbomb 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) haha var bra här kommer min : VAPEN AK-47 BAZOOKA AK-5 BILAR Ferrari Lamborgini STAD new york Tycker det ska vara en fotoblls arena också som man kan va på Redigerad 16 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 heheh, snygg 3:e bil!! Jag gillar bobo"!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 STAD Något ställe i Los Santos... Något ställe i Las Venturra... Något ställe i San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 haha var bra här kommer min : VAPEN AK-47 BAZOOKA AK-5 BILAR Ferrari Lamborgini STAD new york Tycker det ska vara en fotoblls arena också som man kan va på Lol då blir det ju exakt som GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Lol då blir det ju exakt som GTA3 haha sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ace Ventura? las Venttura? va de än hette som kommer det att vara löst me trafik där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 haha var bra här kommer min : VAPEN AK-47 BAZOOKA AK-5 BILAR Ferrari Lamborgini STAD new york Tycker det ska vara en fotoblls arena också som man kan va på Cool Ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Cool Ferrari. blev lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Cool Ferrari. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts