LunCh Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo jag har börjat på version 2 på mitt strand cafe. Den nya versionen kommer att bestå av en ny model och lite andra saker som jag inte avslöjar nu. Modelen ser ut så: http://nedde.com/davidn/bechs.gif Men jag har en sak ni ska få bestäma... Ska jag ha cafet på en ö eller inte? Ps. Minigun ska ha jävligt mycket tack annars skulle det nog inte vara något cafe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) jo, en cafe ö! där cafeet är, plus typ lite palmer å stålar plus en bro de skulle va fint men de e ju du som avgör.. EDIT: snyggt jobbat! Redigerad 16 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Tycker den bör vara på stranden, eller på en ö som har en bro ut till land. Lite fjantit om man sätter ett café på en ö som bara är tillgänglig för båtägare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hmm.. Om det är på en Ö då blir det inget strand cafe längre..om det inte är på den nya öns strand förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Låter logiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hmm asså du har bara en face på väggen vid fönsterna. det blir väl genomskillnigt när du kollar inifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 En tjock vägg gör att poliserna inte springer igenom. Brukar alltid skjuta igenom skottsäkra rutor och döda mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hmm asså du har bara en face på väggen vid fönsterna. det blir väl genomskillnigt när du kollar inifrån då? Han kanske inte hade hunnit så långt när bilden togs. Eller också är det någon synvilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) hehe alltså mena inte å klaga, men jag har samma problem och jag undrar hur han tänker göra är dubbla faces lösningen Redigerad 16 maj, 2004 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ade, Det ser bara dumt ut att ha dubbla precis brevid.. Kan ge stora problem sen med.. Försök att göra ett mellanrum mellan inner och ytterväggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Precis. Ta min stuga som exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Den ser ju bra ut redan nu, men du måste jobba på lite hårdare. Dubbla väggar är ett måste, annars sträcker poliserna sina pistoler genom väggen och skjuter in fritt, eller ännu värre: går igenom. Dubbla lager glas vore också en fördel. Skulle vara coolt med en sparpunkt inne i cafeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Skulle vara coolt med en sparpunkt inne i cafeet!!! blir inte det lite svårt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 blir inte det lite svårt att göra det beror på om man kan koda main.scm men jag tror ingen på forumet kan det i såfall får han lära mig det (tror det är där allt sparas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Copstar, tror att det kan finnas nån guide på det, det är ju trots allt bara å leta reda på lite kordinater och byta dom (typ...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 det keter väl strandcafé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Du, man kan ju säkert sno en sparpunkt från nåt annat ställe, typ rucklet på ett hustak. Ska det finnas folk som går omring innuti cafeet och anställda och sånt??? Vad för sorts ställe ska det här cafeet vara??? Typ malibou, pole position eller pizzabaren??? Pizzabaren känns ju riktigt öde ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts