Tarzan Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hej Jag har formaterat datorn och misst mina savegames till Mafia. Nu undrar jag om någon har lust att skicka sitt savegame till mig då jag inte orkar spela om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 28 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) Kom igen nu!! Ingen som kan vara lite sjysst? Redigerad 28 maj, 2004 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 www.savegames.net kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 www.savegames.net kanske? Jag har laddat hem därifrån men får de ej att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Hej Jag har formaterat datorn och misst mina savegames till Mafia. Nu undrar jag om någon har lust att skicka sitt savegame till mig då jag inte orkar spela om allt. Varför tog du ingen backup på dina savegames innan du formaterade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 Varför tog du ingen backup på dina savegames innan du formaterade? Tarzan är Ju Född i Jungeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 För det första så tänkte jag inte alls på att spara savegamen innan jag formaterade. Glömde det helt enkelt. Och för det andra så stavas det "djungeln" inte "jungeln". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) För det första så tänkte jag inte alls på att spara savegamen innan jag formaterade. Glömde det helt enkelt. Och för det andra så stavas det "djungeln" inte "jungeln". Oki Oki Oki Oki!!!! Ja Ber Om Förlåtelse!!!!! Ja Jodde en Tabbe Själv Nyss,När Ja Skulle Formatera Om Min Gamla... Redigerad 30 maj, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Jag har laddat hem därifrån men får de ej att fungera. Konstigt...Fungerade för mig iaf. Du vet säkert inte var du ska lägga dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Oki Oki Oki Oki!!!! Ja Ber Om Förlåtelse!!!!! Ja Jodde en Tabbe Själv Nyss,När Ja Skulle Formatera Om Min Gamla... Jaja ta det lugnt, bara skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Konstigt...Fungerade för mig iaf. Du vet säkert inte var du ska lägga dem. Jo jag vet var jag ska lägga dem. Men när jag startar spelet så finns de inte där?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Men du kan ladda ner savegames från officiella hemsidan Mafias Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Men du kan ladda ner savegames från officiella hemsidan Mafias Hemsida Tack så mycket!! Ska testa om de fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Säker ingen skillnad på Mafias hemsidas savegame och savegames.net. det är bara du som gjort något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är inte så bra på datorer-- jag undrar var jag ska lägga savegamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Äh, varför andvända savegames. Det är värt att spela om. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag ska köpa Mafia till PC nån gång..Körde fast på Visiting Rich People på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts