epix Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Kan någon klara uppdraget hos Avery Carrington på det här savegame:et? Snälla? Det är det där uppdraget som man flyger små helikopratar på och lägger dynamit i en byggnad. Jag vill helst inte att något fusk ska vara aktiverat, inga pengar försvunna och liknande, tack.GTAVCsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Kan någon klara uppdraget hos Avery Carrington på det här savegame:et? Snälla? Det är det där uppdraget som man flyger små helikopratar på och lägger dynamit i en byggnad. Jag vill helst inte att något fusk ska vara aktiverat, inga pengar försvunna och liknande, tack. Kan jag väl :-) Fast några pengar att försnilla hade du ju inteGTAVCsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Oändligt tack. Nej, men jag tänkte så att du inte köpte skräpmat för några tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Oändligt tack. Nej, men jag tänkte så att du inte köpte skräpmat för några tusen. HI hi jag hade just ätit :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts