GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det får väll bli dvd till pc också. Men, alla har väll inte dvd-läsare. Men om man behöver byta cd under spelets gång, så är det ju bara att göra en iso av cdn. Amen vafan en dvd-läsare kostar ju typ 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Amen vafan en dvd-läsare kostar ju typ 300. exact! Jag tycker dom ska göra som på alla andra spel många instalations Skivor och en play skiva. Och det ska behöva va 6skivor om de behöver. då kanske dom kanske höja priset 100kr men 100kr jöhjning ÄR DET JU VÄRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 JAg tycker att R* har gjort klart S:A, elr va ty´cker NI, varför ger dom mig det inte""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Hur kan du "tycka" att dom har gjort klart SA när du inte vet ett suck om det, mer än dom screen och info som släppts`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Forskare kommer säkert att uppfinna värre skivor än dvd. det blir väl nåt kruxifix-d som nån sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 I början av nästa år lanseras BD (Blu-Ray Disc) som består av ca 75% papper och kapaciteter på uppp till 50GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 exact! Jag tycker dom ska göra som på alla andra spel många instalations Skivor och en play skiva. Och det ska behöva va 6skivor om de behöver. då kanske dom kanske höja priset 100kr men 100kr jöhjning ÄR DET JU VÄRT! Alltså jag menade att man kan ha spelet på en dvd-skiva eftersom 300 inte är mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 I början av nästa år lanseras BD (Blu-Ray Disc) som består av ca 75% papper och kapaciteter på uppp till 50GB Nam Nam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 I början av nästa år lanseras BD (Blu-Ray Disc) som består av ca 75% papper och kapaciteter på uppp till 50GB 54GB för att vara mer exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Spelet ska klart ligga på en DVD skiva Orkar inte byta skiva mellan städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men altså, PS2 är ju DVD skivor, får plats massor ju!? 4,7 gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 4,7 gig Men räcker inte de till hela spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Några installationsskivor och en spelskiva. Toppen!! Ps2 skiter jag fullständigt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts