fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Eftersom spelet kommer vara så otroligt mycket större än III och Vice så kan det väl bli så att det delas upp på flera skivor på ps2 versionen. Vet inte hur det är med er men jag tycker det är oerhört irriterande när det står "Put in disc nr 2" när man kör mellan städerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Eftersom spelet kommer vara så otroligt mycket större än III och Vice så kan det väl bli så att det delas upp på flera skivor på ps2 versionen. Vet inte hur det är med er men jag tycker det är oerhört irriterande när det står "Put in disc nr 2" när man kör mellan städerna.. hru vet du att det är 2skivor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 nä jag vet inte, men det borde väl vara mer än en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Är det inte så på maffia? Är inte säker men jag har för mig det, längesen, jag lirade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Lirade maffia på pc men jag kommer inte ihåg..men det är det som är d positiva med de tidigare gta-spelen, att man inte behöver byta och stanna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 nä jag vet inte, men det borde väl vara mer än en... vet inte... men då tycker jag att man ska forska så att man kan få in mer på en skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) Jag tycker att dom på R* ska lägga in spelet på DVD istället för vanlig cd skivor Redigerad 16 maj, 2004 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag tycker att dom på R* ska lägga in spelet på DVD istället för vanlig cd skivor många har inte DVD som tex. jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 många har inte DVD som tex. jag Men skaffa en då, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 maffia har 3 skivor, och man kan väl göra som dom gör, ha installation på 2 skivor och sen 1 för att spela, så slipper man byta, ha bytet i installation, så är det ju t.o.m på Vice City.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) bättre om man kan ha på dvd, då slipper man kanske byta cdskiva vid installationen... @Fablene: det kanske kommer bli att man sätter in disc nr 2 efter man klarat 50% av spelet? @fighter2004: Forska på ett nytt sätt? dåå lär vi nog alla behöva köpa nya spelare... bättre om du för köpa en dvd läsare än att alla ska få köpa en kruxifuxx läsare... :S Redigerad 16 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hmm så kanske det är..ja jag vet inte iallafall, men det känns som om det tar ganska stor plats att lägga in all omgivning på en skiva..om inte sista staden låses upp efter 50% lr nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 bättre om man kan ha på dvd, då slipper man kanske byta cdskiva vid installationen... jobbigt att byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men Gaah, man kommer inte få byta skiva, det kommer vara såhär tror jag : Man installerar, efter halva installatioen sätter man i en annan skiva. Sen kanske det finns en PLay CD också, eller inte, så då är det bara att köra och inte behöva byta. Det kommer bara ta plats på hårddisken, man kommer inte få byta i spelet. Ta UT 2004, det är asstort och ligger på 6 CD Skivor, men det tar bara plats på hårddisken, man behöver bara en skiva för att lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag syftade på ps2 versionen, klart det är på flera skivor till pc..Men med ps2 blir det så jävla segt eftersom man inte sitter vid tvn utan en bit ifrån, så när man suttit där och spelat en hel dag och bra bit in på natten så oooorkar man bara inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men altså, PS2 är ju DVD skivor, får plats massor ju!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 jo men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Finns ett spel : Final fantasy online till data tar 10GB på hårdisken. Där bejöver man bara en play cd fast massa instalations skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Finns ett spel : Final fantasy online till data tar 10GB på hårdisken. Där bejöver man bara en play cd fast massa instalations skivor han snackade ju om ps2 verisionen. På pc så behöver man inte byta skiva för är han man ju allt insatlerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det får väll bli dvd till pc också. Men, alla har väll inte dvd-läsare. Men om man behöver byta cd under spelets gång, så är det ju bara att göra en iso av cdn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts