Jacker Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Vad tycker ni om årets E3? Jag vet inte så mycket, kan nån länka till en sida med mycket info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Åh fy f-n! Satt uppe 3 nätter i rad och glodde som f-n på Gamespots live sändningar därifrån men jodå, nog var den hyffsad... dock var Electronic Expo 2003 mkt mkt mkt bättre tycker jag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo det vart lyckat Jag följde Metal Gear Solid 3 hela tiden, vart en hel del grejer som hände, blandannat släpptes det en officiell trailer, ett antal inofficiella, en massa klipp och en del screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Visst, dessa är bra: ActionTrip GameReactor Förövrigt tycker jag att e3 gav mig många fina minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nya Zelda var nog största överraskningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Fanns ju faktiskt en hel del guldtitlar Men dom flesta skulle släppas till konsoler som PS2 oxh XBOX. BLÄ jag som vill ha monster hunter :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo det vart lyckat Jag följde Metal Gear Solid 3 hela tiden, vart en hel del grejer som hände, blandannat släpptes det en officiell trailer, ett antal inofficiella, en massa klipp och en del screenshots Lyckat? :'( Dom tog ju Snake Eater demot ju!! Argh Blir arg på dom där tjuvarna som inte har något bättre för sig än att förstöra för andra Annars var väl E3 helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag skulle lätt åka dit om jag hade möjlighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo det är mycket konsoler i år. Det bästa spelet var såklart GTA:SA men det var faktiskt många spel som överraskade. Halo 2 demonstrationen blev jag riktigt imponerad av . De flesta filmerna finns på Gametrailers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jo det är mycket konsoler i år. Det bästa spelet var såklart GTA:SA men det var faktiskt många spel som överraskade. Halo 2 demonstrationen blev jag riktigt imponerad av . De flesta filmerna finns på Gametrailers skönt med två olika vapen i hand på HALO2 och putta av fienderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag skulle lätt åka dit om jag hade möjlighet.. Mjaa, skulle vara rätt svårt. Om du inte är speljounalist då, bara öppet för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 dom har en hyffsat bra E3 sajt på Aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 dom har en hyffsat bra E3 sajt på Aftonbladet.se E3 sajt på aftonbladet??? Alltså E3 är en stor mässa i LA som hålls en gång per år, E3 är förkortat från "Electronic Entertainment Expo" E3 är inget ord som betyder typ "Nyheter om spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Mjaa, skulle vara rätt svårt. Om du inte är speljounalist då, bara öppet för dom. Haha, tänk om vem som helst fick gå in, så mycket folk där skulle vara då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Edit: Radera Redigerad 17 maj, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 hmm... Jag vet inte så himla mycket om E3... Men det skulle va kul att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 hmm... Jag vet inte så himla mycket om E3... Men det skulle va kul att se.. Jag tittade på gamespots livesändningar typ 3 dar i rad... var ganska intressting men lite booring ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 vart finns gamspots livesändning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 vart finns gamspots livesändning? ehm, livesändning, e du inte lite sen nu? E3 har redan slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) ehm, livesändning, e du inte lite sen nu? E3 har redan slutat D'oh!! :"> :"> :"> Redigerad 18 maj, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts