Patrik Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hultenius, i vc avdelningen här på gtasajten åsså på fusk så står det att när man ska spela som hilary king så är det looklikehilary, men de ska va ilooklikehilary! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Då kan jag ju tillägga ett annat fel i VC-avdelningen. Sektionerna "Länkar" och "Frågor och svar" funkar inte. Inte hos mig iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Då kan jag ju tillägga ett annat fel i VC-avdelningen. Sektionerna "Länkar" och "Frågor och svar" funkar inte. Inte hos mig iallafall... Inte för mig heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Inte för mig heller, hult har kanske inte "hunnit" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) *kopierat från en nyhet som ADMINEN Hultenius har skrivit, i den står det förklaringar till era frågor*Så var det dags att avslöja framtidens planer för GTAsajten! Vi har redan idag ca 1400 unika besökare/dag (ca 200 IP-nummer som tillhör sökmotorer är borträknade) och antalet besökare lär inte minska under releasen av GTA San Andreas. Därför har grunden för GTAsajten 5.0 redan planerats sedan länge och med resultatet av en stor hög av nerkladdat papper är planeringsstadiet snart avslutat. Detta betyder dock inte att GTAsajten 5.0 kommer inom en snar framtid, snarare om 5-6 månader. Men hellre en perfekt kärna och en bra design än ett stressbygge. Så vad blir nytt i GTAsajten 5.0? Otroligt mycket! Det svaret inkluderar en helt ny design, uppdatering av samtliga sektioner, mängder av nya funktioner men viktigast av allt, GTAsajtens grundkärna kommer att byggas om från grunden med OOP (PHP5). Dessutom kan vi komma att behöva några nya blodtörstiga medarbetare. Mer än så tänker jag inte skriva just nu, kanske avslöjar jag lite med när tiden är inne *kopierat från en nyhet som ADMINEN Hultenius har skrivit, i den står det förklaringar till era frågor* Redigerad 21 maj, 2004 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Så var det dags att avslöja framtidens planer för GTAsajten! Vi har redan idag ca 1400 unika besökare/dag (ca 200 IP-nummer som tillhör sökmotorer är borträknade) och antalet besökare lär inte minska under releasen av GTA San Andreas. Därför har grunden för GTAsajten 5.0 redan planerats sedan länge och med resultatet av en stor hög av nerkladdat papper är planeringsstadiet snart avslutat. Detta betyder dock inte att GTAsajten 5.0 kommer inom en snar framtid, snarare om 5-6 månader. Men hellre en perfekt kärna och en bra design än ett stressbygge. Så vad blir nytt i GTAsajten 5.0? Otroligt mycket! Det svaret inkluderar en helt ny design, uppdatering av samtliga sektioner, mängder av nya funktioner men viktigast av allt, GTAsajtens grundkärna kommer att byggas om från grunden med OOP (PHP5). Dessutom kan vi komma att behöva några nya blodtörstiga medarbetare. Mer än så tänker jag inte skriva just nu, kanske avslöjar jag lite med när tiden är inne Vem tror du att du är ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vem tror du att du är ? He is mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Haha, Mr Tobbe - Blaques ersättare! Vars fick du luft ifrån? (Ursäkta den stöddiga meningen, inte menat så!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men herregud! Ni är ju efter.. Det där har hultenius skrivigt i en nyhet för ett bra tag sen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Vem tror du att du är ? Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Men herregud! Ni är ju efter.. Det där har hultenius skrivigt i en nyhet för ett bra tag sen.. NI? den enda som är efter är ju han som skrev det. Det är ju därför vi reagerar för att vi vet att hultan skrev d där förut och så kommer snubben och kopierar det o klistrar in i en tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Inte för mig heller, hult har kanske inte "hunnit" det funkar inte för någon, det kommer till gtasajten 5.0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 NI? den enda som är efter är ju han som skrev det. Det är ju därför vi reagerar för att vi vet att hultan skrev d där förut och så kommer snubben och kopierar det o klistrar in i en tråd Verkar ju på dom andra som om dom trodde att det va han som hade skrivigt det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Håller me stellan, ni verkade tro att han skrev att gta sajten var hans o allt... lol @ er säger jag... o försöka bortförklara sig på det sättet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 hehe de trodde inte jag på iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 hehe de trodde inte jag på iaf! nobody is blaiming you man, aight? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nöjda nu! ( lite glömskt att inte skriva att jag kopierade ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Verkar ju på dom andra som om dom trodde att det va han som hade skrivigt det.. Det heter inte skrivigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Det heter inte skrivigt... Men gaaah... Vem fan bryr sig! Du skrev ju också skrivigt nu.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Men gaaah... Vem fan bryr sig! Du skrev ju också skrivigt nu.. haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts