xekenx Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 VILKET GRYMT SPEL.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Vem röstade mycket besviken??? varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 alltså 2 personer som röstat att de är mkt besvikna på GTA VC, skulle vara kul om ni skrev vad ni tyckte var så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag älskar det! Allt känns så himla stort! Om ni ursäktar, nu ska jag tillbaka till TV:n, jag ska försöka spela in något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag älskar det! Allt känns så himla stort! Om ni ursäktar, nu ska jag tillbaka till TV:n, jag ska försöka spela in något... jag förstår det hahaha mina chefer gick hem nyss så jag tror jag ska skita i detta och gå hem och lira lite hahaha i want 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 fan mina intryck är bara possitiva av detta spelet.. men främst motorcyklarna shit vad ball det är med dem hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts