danil89 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Jag undrar vilken bil ni tycker är bäst i Mafia. Min favorit är nog Cord 812 FWD, 2:an är Chevrolet Six och trean är Ford V8 Coupe. Av Hotrod-bilarna gillar jag Mutagen bäst. Redigerad 15 maj, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Bolt V8 Roadster och Ulver Airstream är två av mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ulver Airstream äger lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Bolt V8 Roadster och Ulver Airstream är två av mina favoriter. Ja, jag gillar Bolt V8 (Ford) också, Ulver Airstream (Chrysler) är bra men den har en tråkig gul färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Tycker inte om någon bil. Alla är så seeeeeeeeega. Gillar bara hotrodarna. Mest den som slår över på bakhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 vafan vad var det de kallade den bilen i MAFIA nu då. Black hawk heter den på riktigt och det är en "äkta" mafia bil och i första filmen får man se paulie och sam bli jagade i en sån och av en sån. den finns även som taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Crazy Horse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 vafan vad var det de kallade den bilen i MAFIA nu då. Black hawk heter den på riktigt och det är en "äkta" mafia bil och i första filmen får man se paulie och sam bli jagade i en sån och av en sån. den finns även som taxi. Falconer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Falconer? Jaa, det är väl den enda taxin som finns i Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Falconer? jaaa, falconer. den är snygg men den är så seg . jag bytte ut den mot hotroden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 jaaa, falconer. den är snygg men den är så seg . jag bytte ut den mot hotroden Man kan byta ut vilken bil man vill mot en orange traktor från landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Man kan byta ut vilken bil man vill mot en orange traktor från landet. jo jag vet. du kan ju ha en toyota consept och skolbuss osv. också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jo jag vet. du kan ju ha en toyota consept och skolbuss osv. också + en pansarvagn och en liten motorcykel med passagerarsäte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 (redigerad) HOT ROD BiLARNA!!! 1:Hot rod Taxi 2:Bob mylan 3:Hillbilly 4:Crazy Horse Redigerad 13 juni, 2004 av Conzue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 den första bilen man får... vet inte vad den heter. Men den har så gött ljud när man startar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 den första bilen man får... vet inte vad den heter. Men den har så gött ljud när man startar den. visst är det en t ford Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Crazy Horse är lätt min favorit-bil!! Kan vara lite svårkörd men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 CRAZY HORSE!!!!! Den går upp på bakhjulen så fort man gasar ju. Den är så fet. Vrom Vrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 CRAZY HORSE!!!!! Den går upp på bakhjulen så fort man gasar ju. Den är så fet. Vrom Vrom Jag vill bara säga : gammal topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Skjuta punka på crazy horsens framdäck gör att den blir lite lättare att manövrera! men skulle nog rösta på falconern, skänt ljud när man växlar vid fullvarv från 3an till 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts