kariya Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Tycker att postal 2 e ett sjukt spel och det är faktiskt läskigt att det finns dom som spelar det, te x ch0pper.... w0rd verkligen w0rd! vet inte hur ni kom in på det men jag tycker som dig, det är överdrivet mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 w0rd verkligen w0rd! vet inte hur ni kom in på det men jag tycker som dig, det är överdrivet mycke Ord...det är ju hur sjukt som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 postal 2 är ju ass kul! Nästan lika kul som GTA serien men GTA tröttnar man inte lika lätt på. Man kör ju för att det känns så fritt, kunna hugga av någon huvet och pissa på den osv jag tror inte man blir påverkad eller att det skulle kunna ge en några skador.. ganska off topic men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 postal 2 är ju ass kul! Nästan lika kul som GTA serien men GTA tröttnar man inte lika lätt på. Man kör ju för att det känns så fritt, kunna hugga av någon huvet och pissa på den osv jag tror inte man blir påverkad eller att det skulle kunna ge en några skador.. ganska off topic men men.. överdrivet tycker jag! rasistiska uttal och annat. hälla olja och sen tända på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 överdrivet tycker jag! rasistiska uttal och annat. hälla olja och sen tända på. Postal gillas INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 De är typ bara jag i hela skolan som vet att SA kommer! Och GTA känslan är fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 överdrivet tycker jag! rasistiska uttal och annat. hälla olja och sen tända på. asså.. jag har hört förut på tv att dom sa att det var rasistiskt. kan du säga när det är rasistiskt ? för att man kan döda mörkhyade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 asså.. jag har hört förut på tv att dom sa att det var rasistiskt. kan du säga när det är rasistiskt ? för att man kan döda mörkhyade? Ja!! precis.. slår ner dom.... pissar på dom.. häller lite bensin o fjuttar på.. sjukt.. extremt sjukt.. TÄNK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 men.. ohh... man kan ju fan slå ner allt i postal... Djur, tjejer , vita / svarta. man kan ju döda mörkhyade i GTA också.. då är det också rasistiskt.. eller vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 men.. ohh... man kan ju fan slå ner allt i postal... Djur, tjejer , vita / svarta. man kan ju döda mörkhyade i GTA också.. då är det också rasistiskt.. eller vaa? har du aldrig dödat en svart hyade på postal? och så har han sakt (han som man är) nåt i den här stilen "han blev svart fast det var han ju redan innan" Greenis: jag vet bara det på min skola förutom min bror (försöker sprida ut det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts