Jump to content

The countryside of San Andreas

Share

Recommended Posts

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En amerikansk landsbygd är inte komplett utan två killar med stråhatt och stora framtänder som banjo-battlar..

Rockstar lovade att landsbygden inte bara var en massa upprepade texturer och en kaktus, utan en riktig landsbyggd. Verkar ju fullt häftigt om det funkar i praktiken. Det blir ändå en lång bit av körande...

Att döda djur tycker jag är kanska kefft. Att slå ihjäl en jobbig pensionär eller en snut har ju högt underhållningsvärde (ja, jag tillhör den förlorade generationen), men att skjuta oskyldiga djur är bara onödigt. Hade squeezat om det var en kossa som skrek "Fuck you!" åt mig... (Okka, manliga kossor kallas tjurar...)

Vet ni förresten vad höns och tuppar säger till varandra?

Tuppen: "Vill ha KUUUK? Vill ha KUUUK?"

Hönsen: "Ja, tack tack tack. Ja, tack tack tack."

(Ett av världens sämsta bonne-jokes...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan att åka ut på landet värkart så fett så kommer du till lands byggden så är det en by där typ och grejer (mini stad) och så åka ut där fixa gäng och saker fyfan det är så häftigt man kommer ju ha mycket mer fri åkning än alla anadra spelen.

(w00t);)

Tänk te.x om du åker ut så står det skyltar hur långt det är till dom olika städerna så hopar du in i din bil och bara åker så ser man skyltar hur långt det är kvar osv grymt ju ;):blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan att åka ut på landet värkart så fett så kommer du till lands byggden så är det en by där typ och grejer (mini stad) och så åka ut där fixa gäng och saker fyfan det är så häftigt man kommer ju ha mycket mer fri åkning än alla anadra spelen.

(w00t);)

Tänk te.x om du åker ut så står det skyltar hur långt det är till dom olika städerna så hopar du in i din bil och bara åker så ser man skyltar hur långt det är kvar osv grymt ju ;):blink:

Det ska ju vara 3 städer, och sen tror jag inte det kommer finnas byar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor