Miami_vice88 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Är det bara jag som inte finner det roliga i att avrätta kor? Nog hade det varit verkligt och så men...njaa.men medge att d hade vatt fett! spec- nu när dom ska ha Ragdoll!! Onödigt att klaga och stämma för att någon avrättar fiktiva djur. Vem kommer till skada? Om det förstås inte råkar hända i verkligheten inom de fem närmaste åren efter spelsläpp. DÅ lär det ko mma in stämningar... exakt därför kommer dom nog inte ha med sånt.. tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 (redigerad) -deleted- kom pa att ja missforstod va som pratades om =) Redigerad 21 maj, 2004 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 men medge att d hade vatt fett! spec- nu när dom ska ha Ragdoll!! Jajustja! Helt plötsligt känns det som om jag vill ha det! Haha! Tänk - Man knäpper en ko med shotgun mitt på magen, han far ner på gräset med en dunst. Sen tar man och avrättar han sakta med ett skott i pannbenet... Usch så jag pratar, nu ska jag till tvättstugan och tvätta munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 sen när blev en ko en "han" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 sen när blev en ko en "han" Här om veckan... Haha, kor har känslor! Kan ju inte säga "den" som om den vore nått...orespektabelt ting! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 kan dock säga att "hon" duger fint som titel annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 kan dock säga att "hon" duger fint som titel annars. Man ska inte döda flickor...detta borde då även gälla flickkor (haha, ordvits!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 hehe. men vi borde lugna ner oss. detta börjar likna en chatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Jag hoppas att man kan både åka på landet och åka med flygpan mellan städerna(ska kosta lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Undra om Death Valley eller nåt liknande finns med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Slå upp San Anedreas i en kartbok.... Jag tycker det verkar VÄLDIGT långt mellan Los Angels, San Fransico och Las Vegas... R* borde nog korta avstånden lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Slå upp San Anedreas i en kartbok.... Jag tycker det verkar VÄLDIGT långt mellan Los Angels, San Fransico och Las Vegas... R* borde nog korta avstånden lite.... ALDRIG! Skulle vara coolt om man kunde ta folk som gisslan, lägga pistolen mot tinningen och hålla strypgrepp om dem med armen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ALDRIG! ...varför så sur? Rough day at work? Antagligen så kommer avståndet mellan städerna förkortas...annars tar det ju ett antal timmar att glida emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 klart som fan att de måste korta avståndet. det kommer aldrig gå att fylla upp så mycket yta med grymma grejer. tråkigt om det blir "tejpa-in-knappen-medans-man-gör-annat"-läge när man ska åka mellan städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 ...varför så sur? Rough day at work? Antagligen så kommer avståndet mellan städerna förkortas...annars tar det ju ett antal timmar att glida emellan. Var en hel del ironi med i svängen. Var kankse lite otydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Kommer säkert finnas uppdrag där man ska "dumpa" lik i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Ja helt klart... som man ska slänga ner i en gammal grav i öknen och begrava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 "Vi dödar horor droppar liken uti dikeeen" *Sjunger en klassisk fattarulåt och känner nostalgikänslor samtidigt som man föreställer sig närgrävning i öknen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 "Vi dödar horor droppar liken uti dikeeen" *Sjunger en klassisk fattarulåt och känner nostalgikänslor samtidigt som man föreställer sig närgrävning i öknen* OK? GTA:SA KOMMER ATT KUNGA med sin landsbygd!! hoppas det går bussar imellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 OK? GTA:SA KOMMER ATT KUNGA med sin landsbygd!! hoppas det går bussar imellan... bussar? hade vatt fett men tvivlar på att d finns bussar som kör i berg! Passagerarplan däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts