the_yakuza_man91 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag hoppas att man kan stänga av motorn och gömma sig i bilen. Så om man är jagad av polisen är det bara att köra in i nån gränd, stänga motorn och gömma sig nää.. de tror inte jag.. Jag tror inte attdet kommer att bli Jättekomplicerat.. jag menar.. ViceCity va inte så kompliserade kontroller heller.. liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_man Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Exakt! DET är någonting som har varit irriterande i tidigare spel. Det borde också ta längre tid att starta bilarna, i VC är det bara att hoppa i och susa iväg, bilen startar aldrig! En sista grej, inte lika lätt att sno bilar och kapa bilar. Dom allra flesta bilarna borde vara låsta, och dom man snor ilar av i traffik borde göra motstånd! Fast...om man har en shotgun så tror jag att dom ger upp sin bil frivilligt. båda era förlag låter bra. typ lite maffia stuk över det hela. ( ni som spelat spelet förstår va jamenar). att man mmåste tjuvstarta. om bilen är låst vore det "trevligt" om man typ kunde bryta upp dörren på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det här med nya saker tex som att d ska ta längre tid att starta en bil gillar nte ja! ja hoppas d blir likadant som i VC! d e d ändå nytt som ja nte vill ha i SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 nää.. de tror inte jag.. Jag tror inte attdet kommer att bli Jättekomplicerat.. jag menar.. ViceCity va inte så kompliserade kontroller heller.. liksom.. Exakt...alla kommer med helt overkliga idèer, man kan ju inte ha hur många knappar som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 knappar får jorden att gå runt!!! jag har 5 på min skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 knappar får jorden att gå runt!!! jag har 5 på min skjorta Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 kan tillagga att alla bilar man hoppar in i, e redan startade. de e darfor man kan kora ivag sa snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jo.. Att jobba lite mer för sina bilar känns skönt.. Och att ha en bil under längre tid. En snygg, ovanlig bil som man satt på egna fälgar och kjolpaket, typ. Det hade varit mycket trevligare än att springa mellan bilar hela tiden. Man blir fäst vid en. Att bilarna tar en stund att starta låter bra. Men då skall inte snuten kunna ta en automatiskt när man sitter i bilen. Man skall kunna vänta, och då blir man arresterad, men samtidigt kunna attackera snuten genom att trycka på fire-knappen. Och när man blir tagen skall man behöva fly från fängelset, eller betala en rejäl summa pengar. Ett problem med tidigare spel var att man sparade mellan varje uppdrag och varje gång man blev haffad startade man om sin sparfil (eftersom man hade så feta vapen). Det borde de ordna på något sätt, t ex. med ett "Evidence"-rum där ens saker hamnar när man blir tagen. B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 tycker inte att det behöver bli så mycket mer avancerat än vc. det är lätt att glömma hur viktig kvaliteten på uppdragen och miljöerna är för spelkänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det är de små detaljerna som gör helheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 nää.. de tror inte jag.. Jag tror inte attdet kommer att bli Jättekomplicerat.. jag menar.. ViceCity va inte så kompliserade kontroller heller.. liksom.. Det behöver väll inte kräva så många knappar? En knapp för att stänga av motorn och en knapp för att gömma sig (t ex den man använder för att ducka när man inte sitter i bilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Det behöver väll inte kräva så många knappar? En knapp för att stänga av motorn och en knapp för att gömma sig (t ex den man använder för att ducka när man inte sitter i bilen) är bara rädd att det ska bli för mycket meningslösa funktioner. låsa bilen, sätta på torkarna, veva ner rutan, peta sig i näsan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 är bara rädd att det ska bli för mycket meningslösa funktioner. låsa bilen, sätta på torkarna, veva ner rutan, peta sig i näsan osv. Haha w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 är bara rädd att det ska bli för mycket meningslösa funktioner. låsa bilen, sätta på torkarna, veva ner rutan, peta sig i näsan osv. d e d enda ja nte heller vill ha me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Stänga av motorn äntligen Sen skulle det ju inte skada med sånna dära lampor som blinkar vilket håll man ska köra... o klaga inte, för er som inte orkar e de ju bara att inte orka? älskar ljudet bra, tick tick, tick tick, tick tick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 24 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Stänga av motorn äntligen Sen skulle det ju inte skada med sånna dära lampor som blinkar vilket håll man ska köra... o klaga inte, för er som inte orkar e de ju bara att inte orka? älskar ljudet bra, tick tick, tick tick, tick tick uhmm...d heter BLINKERS!!! d finns nte tillräckligt me knappar på PS2 för d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts