StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Lol, fan va lätt det är att roa en del. Bygg ett torn av burkar och en hel folksamling blir imponerad. W0rd.. Tror jag ska spara alla mina gammla snusar(observera snusar, inte snusdosor) sen ska jag lägga dom i en hög.. Kan bli ett "gulligt" konstverk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag blir imponerad för jag är så isolerad från omvärlden har aldrig sett något liknande :"> ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLTTT!!!!! Wunderbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Förtillfället har jag proppat mitt skåp i skolan fullt med tomma powerking, tror ja e uppe i 30-40st nu, kan ju säga attt han ja delar skäpet med blir lite sur varje gång burkarna rammlar ut på honom delar ni skåp vi har varsitt på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 delar ni skåp vi har varsitt på min skola Lyx (Vi delar på min skola också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vi har eget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 delar ni skåp vi har varsitt på min skola japp, de tror ja man har på alla kunskapsskolor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Lyx (Vi delar på min skola också ) Vi är i bästa fall 3 på ett skåp.. 150cm högt o 30 brett, 40 djupt... rätt tufft när alla har med sig vanlig väska plus gympaväska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 å jag delar me två tjejer. skitfula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 å jag delar me två tjejer. skitfula lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 å jag delar me två tjejer. skitfula Haha! Själv har vi egna skåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 vi med! skit stora!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Börjar det inte bli lite "offtopic" här ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts