skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Kollade lite snabbt i gta3.img med ViceTXD men hittade inte vad jag sökte efter. det jag letar efter är modellen och/eller texturfilen till snubben som står i pizzarestaurangen/munkaffären/hamburgerkiosken. han har samma ansikte som Sam.txd och samma kläder (ungefär) som s_keep.txd. behöver ni kanske en screen för att förstå lättare? säg till isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 sök lite mer.. använd vicetxd när du letar.. dem måste finnas om du inte har raderat den.. skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 sök lite mer.. använd vicetxd när du letar.. dem måste finnas om du inte har raderat den.. skulle jag tro han använde ju vicetxd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kollade lite snabbt i gta3.img med ViceTXD men hittade inte vad jag sökte efter. det jag letar efter är modellen och/eller texturfilen till snubben som står i pizzarestaurangen/munkaffären/hamburgerkiosken. han har samma ansikte som Sam.txd och samma kläder (ungefär) som s_keep.txd. behöver ni kanske en screen för att förstå lättare? säg till isf Jo,en screen skulle kanske göra så jag skulle kunna hjälpa dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Han har redan hittat dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Han har redan hittat dem. förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts