Foo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nu har vi vi ju hittad den mesta informationen och några screenshots men jag saknar fortfarande kartan över hela San Andreas. Så jag undrar om det är någon som har hittat någon officiel (som inte är taget med digital kamera ur en tidning ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det ska ju vara 3 hela städer med landsbygd i mellan så de kommer bli stor bana. men jag skulle vela se bild över hela 3 städerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hade det funnits en sån ute på nätet så hade Hultenius garanterat lagt upp den här på GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jo jag saknar också karta över det, vi fick ju se kartan över gta vc rätt så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 De kommer säkert med kartan snart.. De har ju lagt upp screenshots, så varför inte kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det är väl inte rockstar som har lagt ut bilderna det är väl nån som har skannat in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det är väl inte rockstar som har lagt ut bilderna det är väl nån som har skannat in dom? R* har bara laddat upp 3 bilder, resten är någon som scannat in dem JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag har oerhört höga förväntningar på kartan! Haha! Den borde komma snart...förhoppningsvis med ett par bilder till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Jag har oerhört höga förväntningar på kartan! Haha! Den borde komma snart...förhoppningsvis med ett par bilder till. mm.. de e bara att låta dagarna flöda förbi.. Hoppas de kommer ut snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Tycker att det är elakt av R* att komma med massa fakta nu..klart det ökar ju intresset för spelet men det gör så ont att inse att det faktiskt är lite mindre än ett halvår tills det släpps..eeelakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Tycker att det är elakt av R* att komma med massa fakta nu..klart det ökar ju intresset för spelet men det gör så ont att inse att det faktiskt är lite mindre än ett halvår tills det släpps..eeelakt! håller med nu blir man hur otålig som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 håller med nu blir man hur otålig som helst haha jag tänker exact likadant dom borde typ komma med info en vecka innan spelet kommer det skulle spara mångas lidande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag har gjort en karta i Paint. Kolla i Atlasen hur området kring LA, SF, LV ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Tycker att det är elakt av R* att komma med massa fakta nu..klart det ökar ju intresset för spelet men det gör så ont att inse att det faktiskt är lite mindre än ett halvår tills det släpps..eeelakt! De vill väl att folk ska förboka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag har gjort en karta i Paint. Kolla i Atlasen hur området kring LA, SF, LV ser ut. Kan du möjligtvis posta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 De vill väl att folk ska förboka.. jo, som jag skrev, det ökar intresset för spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan du möjligtvis posta den? Kanske hinner sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Kan du möjligtvis posta den? finns en topic om detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts