Jump to content

Föttit

Recommended Posts

Fy helvete vad detta spelet kommer va bra!

Det kommer knäcka alla andra spel i spelhistorien på mitten.

Fyfan, jag har aldrig någonsin längtat såhär mycket efter ett spel, inte ens när jag längtade efter GTA 3, och då trodde jag inte man kunde längta mer

Fy fan!

Fan vad grymmt med "trasdocke"fysik. Hoppas dom fixar till häftiga ljud när man kör på någon, inte "Splatter" när dom inte hamnar under bilen. det ska låta ka-dunk, och så

HELVETE VAD JAG LÄNGTAR :angry::angry:

Det kommer sälja lika bra som smör i solsken.

:angry::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke:(w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

va e trasdocketeknik, e de typ att man kan se hur kroppen slänger.... <_<

Trasdockefysik är som i Max Payne 2, när fienderna dör, har du inte sett det, så är det typ som att att dom slänger med armar och ben och så ja, och att dom kan glida, eller om dom är på ett tak, så kan man skjuta på dom, så åker dom ner, på ett realistiskt sätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir inte alltid realistiskt ibland gör dom volter om man pumpar mycket <_<

Dom behövde inte översätta det till Trasdockefysik lättare att säga "Ragdoll".

Om spelet verkligen kommer inehålla Ragdoll fysik då kommer det bli roligare

att köra om alla uppdrag för man vet inte vad som händer om man kör om uppdraget kropparna kanske flyger på ett konstigt ställe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)<_< hur gör ni era signaturer!??? jag fattar inte, berätta!! huR LÄgger man in en bild? man måste ju ta från internet, så har ni gjort en bild, lagt ut den på nätet och sen tagit den?? BErÄTTA SNÄLLA!!! ;) :'(

detta har inte med topicen att göra skriv i allmänt och fråga >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAN TILL SPELET!!

I can feel you son.

Seriöst...det första jag gör på morgonen är att kolla GTAsajten för ny information, det sista jag gör på kvällen är att kolla GTAsajten för ny information.

Om jag vaknar upp på natten går jag upp för att kolla GTAsajten för ny information, och det ända jag gör på dagarna är att kolla GTAsajten för ny information. Jag får typ abstinens om jag är borta från GTAsajten för länge, för jag bara måste hålla koll om det händer någonting nytt!!

Edit: Ej korrekt meningsuppbyggnad...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor