_thule_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Radion kommer nog att bli mycket bättre i SA Hiphop 4 life det är det enda som verkar dåligt hitills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 dom skulle öppna nån "GTA SA-sektion" ikväll aja får kolla vad det är... SA-sektion ... vad menas me SA-sektion? San Andreas-sektion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Fy helvete vad detta spelet kommer va bra! Det kommer knäcka alla andra spel i spelhistorien på mitten. Fyfan, jag har aldrig någonsin längtat såhär mycket efter ett spel, inte ens när jag längtade efter GTA 3, och då trodde jag inte man kunde längta mer Fy fan! Fan vad grymmt med "trasdocke"fysik. Hoppas dom fixar till häftiga ljud när man kör på någon, inte "Splatter" när dom inte hamnar under bilen. det ska låta ka-dunk, och så HELVETE VAD JAG LÄNGTAR Det kommer sälja lika bra som smör i solsken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 *snyft* Detta känns bokstavligen i mitt hjärta. Det finns inget tal, inga ord till att beskriva min längtan. Love San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 LÄNGTAAAR!!!!! MÅSTE HA DE!!!!!! SÅ COOLT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 va e trasdocketeknik, e de typ att man kan se hur kroppen slänger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hur gör ni era signaturer!??? jag fattar inte, berätta!! huR LÄgger man in en bild? man måste ju ta från internet, så har ni gjort en bild, lagt ut den på nätet och sen tagit den?? BErÄTTA SNÄLLA!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 va e trasdocketeknik, e de typ att man kan se hur kroppen slänger.... Trasdockefysik är som i Max Payne 2, när fienderna dör, har du inte sett det, så är det typ som att att dom slänger med armar och ben och så ja, och att dom kan glida, eller om dom är på ett tak, så kan man skjuta på dom, så åker dom ner, på ett realistiskt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Det blir inte alltid realistiskt ibland gör dom volter om man pumpar mycket Dom behövde inte översätta det till Trasdockefysik lättare att säga "Ragdoll". Om spelet verkligen kommer inehålla Ragdoll fysik då kommer det bli roligare att köra om alla uppdrag för man vet inte vad som händer om man kör om uppdraget kropparna kanske flyger på ett konstigt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hur gör ni era signaturer!??? jag fattar inte, berätta!! huR LÄgger man in en bild? man måste ju ta från internet, så har ni gjort en bild, lagt ut den på nätet och sen tagit den?? BErÄTTA SNÄLLA!!! :'( detta har inte med topicen att göra skriv i allmänt och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Mitt huvud SPRÄCKS ITU SNART :'( can't..hold..back .... must... EXPLODE vad har det med Topicen att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Var står det att dom kommer använda trasdockfunktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Var står det att dom kommer använda trasdockfunktionen? vad f*n är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nån stans där det stod om spelet minns inte var men jag vet att det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Nån stans där det stod om spelet minns inte var men jag vet att det är sant! va menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAN TILL SPELET!! I can feel you son. Seriöst...det första jag gör på morgonen är att kolla GTAsajten för ny information, det sista jag gör på kvällen är att kolla GTAsajten för ny information. Om jag vaknar upp på natten går jag upp för att kolla GTAsajten för ny information, och det ända jag gör på dagarna är att kolla GTAsajten för ny information. Jag får typ abstinens om jag är borta från GTAsajten för länge, för jag bara måste hålla koll om det händer någonting nytt!! Edit: Ej korrekt meningsuppbyggnad... Redigerad 16 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts