Lallaren Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ja , här är en förttit om Sa på svenska , den är väldigt bra och mycket fakta ...... om ni vill läsa förttiten gå in ->HäR<- .... /marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Längtar som f*n... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) så J*VLA FRÄKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man kan göra inbrott i villor o sånt . Och träna på gym för att bli stark!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur ska man kunna vänta!?!??!?!? Redigerad 15 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 så J*VLA FRÄKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man kan göra inbrott i villor o sånt . Och träna på grym för att bli stark!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur ska man kunna vänta!?!??!?!? håller med -JAG VILL HA SPELET NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Azzå ja pallar nte längre!!' har jag inte d imorrn så blir ja fan GALEEEEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Så mäktigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Azzå ja pallar nte längre!!' har jag inte d imorrn så blir ja fan GALEEEEN! VARFÖR IMORGON?? VILL HA DET IDAG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 F*n vad jag längtar Måste hoppa på huvet lite innan jag dör av längtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Att det ska ta sån tid, släpp spelet nuuuu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 å vad jag längtar :'( jag vill spela nu nu nu nu nu nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Radion kommer nog att bli mycket bättre i SA Hiphop 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Mitt huvud SPRÄCKS ITU SNART :'( can't..hold..back .... must... EXPLODE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 MUUUUUUUUUUMSSSS FILLIBABBA!!! Fan va bra, lallarn!! Finns det inte mer screenshots?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Det var kul läsning. Vill också ha spelet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja d e klart!! idag hade varit bättre!!!! haha men om man väntar på nått gott så väntar man aldrig för länge!! fast i detta fallet bryr ja maj nte!!! JA MÅSTE HA DET NUUU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) dom skulle öppna nån "GTA SA-sektion" ikväll aja får kolla vad det är... SA-sektion ... vad menas me SA-sektion? Redigerad 15 maj, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 de verkar skit kul. men som jag skrev i en annan topic, de blir lite jobbigt att ge han mat hela tiden sen kanske man ger han för mycket mat Jag vill inte han en fett klupiduns i mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man blir ju galen, såhär mycket längtan har jag aldrig haft till ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man blir ju galen, såhär mycket längtan har jag aldrig haft till ett spel inte jag heller faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAN TILL SPELET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts