xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 haha oki? låter som det händer nått kul ,) visst är det motocykeln grym? typ HD hehe låter så fett när man drar på haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 He,he Verkligen....har du hunnit kört Crossen än? Den e Soft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 He,he Verkligen....har du hunnit kört Crossen än? Den e Soft... nä den har ja inte hittat, finns den på första banan?? vart hittar ja den?? hehehe vill testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 ....... ..... .....Detta va INTE bra....*snyft*....ringde runt och ringde runt......men ALLA säger att det kommer ut nästa fredaa.......dom sa att det hade blivit försenat.....*snyft*........och en kille sa att det inte ens har kommit ut i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 ....... ..... .....Detta va INTE bra....*snyft*....ringde runt och ringde runt......men ALLA säger att det kommer ut nästa fredaa.......dom sa att det hade blivit försenat.....*snyft*........och en kille sa att det inte ens har kommit ut i stockholm va fan? det har kommit ut i halmstad idag? jag fick mitt med posten från cdon.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Fy f*n va jag längtar nu... Jag har PC, men min poolare har PS 2, han ska köpa VC.... MEN HAN HAR INGA PENGAR NU!!! fan oxå... VC verkar ju så jävla coolt... Kan man göra stoppies med bågen? Skulle va as-grymt juh O kan man göra låååååååånga whielies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Fy f*n va jag längtar nu... Jag har PC, men min poolare har PS 2, han ska köpa VC.... MEN HAN HAR INGA PENGAR NU!!! fan oxå... VC verkar ju så jävla coolt... Kan man göra stoppies med bågen? Skulle va as-grymt juh O kan man göra låååååååånga whielies? haha har inte hunnit testa så mkt än, letar efter crossen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Twinsen Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag tror inte man får tag på crossen i början av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) haha har inte hunnit testa så mkt än, letar efter crossen hehe Okej... De e så jävla klantigt av min poolare, han får ju för fasen se till o ha lite "kulor" när troligt vis värdens bästa PS2-spel kommer... Redigerad 8 november, 2002 av Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) AHHHHHHH!!! JAG VILL OCKSÅ HA GTA: VC JÖÖÖ!!! HAR INGET PS2!!! Fick ju ny data nyss... *snyft* Den är klar med ca: 17 - 18 MB Ganska lite kvar!? Redigerad 8 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 ahh....shiit.......jag blev sur bara för jag fick vänta en HEL vecka till......vc har inte kommit till malmö än..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 men gå in på www.google.com och sök på tvspel+malmö, svenska sökningar testa.. ska hjälpa dig lite.... men ringa runt.. kolla ICA maxi.. de brukar ha och är billiga Min kompis köpte VC idag och vi var på 3 affärer och allt var slut sålt sen gick vi till ICA maxi där fanns det 8 ex kvar!! Men dom sa att inte vi fick köpa så min kompis fick ringa sin mamma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Klockan 13.42 idag såg jag Vice City fodralet live för första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Klockan 13.42 idag såg jag Vice City fodralet live för första gången! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har varken sett fodralet eller skivan, jag vill se på skivan, jag vill KÄNNA på skivan, jag vill t.o.m lukta på skivan!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag vill hålla i den! jag har den hemma hos min mamma... men e hos pappa hatar detta asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 ahh shiit......snacka om Bad luck!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 11 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 fan spelade till halv 4 i morse och började jobba 8 imorse hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts