J-coop Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Min nätverks kabel är för tjock för min nya dator men den funkar mellan min gammla och min bärbara hur kan det komma sig ?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Antagligen för att du försöker plugga in den i modem-kontakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Antagligen för att du försöker plugga in den i modem-kontakten. Nej nej! tänk om det vare så enkelt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jo det tror jag... annars köp en mindre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Min nätverks kabel är för tjock för min nya dator men den funkar mellan min gammla och min bärbara hur kan det komma sig ?? :'( är snöret för tjockt eller hålet för litet? skulle tippa på det sista, säker på att du har ett nätverkskort i huvud taget? Redigerad 15 maj, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 är snöret för tjockt eller hålet för litet? skulle tippa på det sista, säker på att du har ett nätverkskort i huvud taget? hållet är för litet JA :'( jag har öppnat datorn ju och där mitt framför ögonen sitter nätverkskortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Neje, Vad är det för nätverkskort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts