luddee Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag skulle villa höra vad ni tycker ska komma på San Andreas! Jag skulle välja alla, men om jag skulle välja en så väljer jag 2 player på PS2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Null Vote - kan inte bestämma sig för en ända grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Null-vote här också! helt omöjligt att bestämma sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 null vote, allt är viktigt tillsammans, men ragdoll fysiken sr jag fram imot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Null vote, alla de där grejerna GÖR spelet tillsammans. Kan inte välja något enskilt. Men viktigast är väl förbättringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Vote: Uppdragen. Allt det du nämnde är förstås viktigt men vad vore ett GTA med jättebra grafik, ai o.s.v om det inte fanns några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 null vote, allt är viktigt tillsammans, men ragdoll fysiken sr jag fram imot Samma här! När jag spelade Max Payne för första gången så fick jag tanken hur otroligt underbart det skulle vara med trasdocke-fysik i ett GTA-spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Att alla de där sakerna ska spela tillsammans i en ljuv symfoni av glädje och kärl... eeeh, alltså att de ska fungera bra tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 håller med dom andra det är helheten som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Vote: Miljön/banan tycker de e viktigast för VC banan var tråkig Fast jag vill också ha multiplayer online....!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Azzå Jag skulle egentligen också ta NullVote men om jag MÅSTE välja en så blir d Miljön/Bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Null Vote: Storyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vet faktiskt inte men jag votar: uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Helt klart storyn och uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vote: allt tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja precis Wild_hAwk Man kan inte bara ha ett egentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Null vote: Att de kommer till dator samtidigt som de kommer till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Allting.. men de skulle va ett stort X-tra om man skulle ha d på 2:player mode!!! absolut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts