darkjak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Här finns bilderna på nästa Legend of Zelda. Designen påminner mig om Sagan om ringen-filmerna!!! Gå in här och se!!! http://www.nintendo.com/screenshotlarge?id...reenshotgallery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ser ganska roligt ut, har bara kört de senaste Zelda spelte hemma hos en polare så ja vet inte så mycke om zelda spelen, men de där ger mig feta flashbacks från Lotr filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jo det ser riktigt riktigt kul ut! Är det någon som sett trailern? Om ni inte har det så gör de!!! Rekomenderas till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Eh.. stabil sida ** Missing: Game from the pipeline! ** ** Missing: GameLeftNav from the pipeline! ** Invalid index specified. Please contact site administrator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Det ser ju lite snyggare ut, bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Här finns bilderna på nästa Legend of Zelda. Designen påminner mig om Sagan om ringen-filmerna!!! Gå in här och se!!! http://www.nintendo.com/screenshotlarge?id...reenshotgallery Det var trailers på det under gamespots live sändning av Electronic Entertainment expo 2004... ack ack ack slutade igår, nu är det bara att längta till nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Är det Wind Waker 2 eller? Ocarina of Time är ändå bäst...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 håller med, ser ut som SOR rätt snyggt med andra ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jupp, ganska fint..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) e de riktiga screens? å vad ska de nya heta? å vart finns trailern? Redigerad 16 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 You can bet ur ass on dat, mate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hehe trodde först att det stod att det var ännu barnsligare man jag hade visst fel Ser ut som en fortsättning på ocarina of time, vilket är ett av de bästa spelen jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Ocarina of time var ju klart bäst, men detta ser ju grymt ut! Sitter ju o spelar ocarina of time @ Game cube... Ska väll ta mig an Majoras mask när ja klarat ocarina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 pisc, har du skrivit under på www.gta4gc.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 pisc, har du skrivit under på www.gta4gc.tk Ojj nej, har visst glömt... Själv är man ju en försvarare på alla idiotiska saker som alla säger om GC... Har nu skrivit under... "Are R* going to support the discrimination of GameCube?" Det var den viktiga delen tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Säg åt alla dina polare och skriv in det på alla forum du känner till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts