Arman Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Är det här en slags camera-view? Helicopter-cam? För om det är det så har min önskan gått i uppfyllelse...! Jippie! http://www.gtaportal.com/images/archive/gtasa/2/gtasa8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 vad e camera view? jag tror det är strål kastare som på gta 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) vad e camera view? jag tror det är strål kastare som på gta 3... Asså kameravinkel, menar jag... EDIT: "Home" och "C" knappen... Redigerad 15 maj, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Asså kameravinkel, menar jag... EDIT: "Home" och "C" knappen... vet inte.. tror inte de. har inte sett några in game bilder ännu på san anreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag har bara sett in-game bilder, vad har du kollat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag tror inte att det är det, alldeles för svårt att köra till den där kameravinkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tror inte att det är en kameravinkel...ser för svår ut...men jag tycker att man borde kunna sätta på strålkastare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 De där är väl bara ett sökarljus från polishelikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Är det här en slags camera-view? Helicopter-cam? För om det är det så har min önskan gått i uppfyllelse...! Jippie! http://www.gtaportal.com/images/archive/gtasa/2/gtasa8.jpg Du menar att man ser Carl från helikopterns perspektiv? Så jag inte har missuppfattat något? Isf, ja kanske. Skulle faktiskt vara coolt med Chopper View. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Då blir det ju lite OJ Simpson-känsla över det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts