^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 går det att ha 2 vice city installerade samtidigt? vore väldigt praktiskt... då kan man ha den ena att "förstöra" genom att byta ut main.scm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ja det går att ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 du får väl testa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 du får väl testa!! jo, men det innebär att jag måste deleta massa saker för hd'n är full... så det var bäst att fråga först... får väl testa då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 je det förstås. Men om HDn är full, vad ska du då slösa med två VCs för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jo, men det innebär att jag måste deleta massa saker för hd'n är full... så det var bäst att fråga först... får väl testa då.. kanske ska rensa lite onödigt bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 kanske ska rensa lite onödigt bajs? jomen deleta betyder oftast att ta bort onödigt bajs, förstår du. Och att eventuellt använda en annan toa än datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jomen deleta betyder oftast att ta bort onödigt bajs, förstår du. Och att eventuellt använda en annan toa än datorn... hehe men ingen gav han rådet om att deleta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 nej, för det skötte han själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 je det förstås. Men om HDn är full, vad ska du då slösa med två VCs för? VC e ju viktigare än annat bajs på hd'n får ta bort lite filmer o skit... är ju bara 1,5gb det handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) mjo, men det beror på ifall du bara har en 4GBs HD eller om du har en 300GBs HD... spelar rätt stor roll då Redigerad 15 maj, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 mjo, men det beror på ifall du bara har en 4GBs HD eller om du har en 300GBs HD... spelar rätt stor roll då ja, iofs... har en 60gb hd så gott om utrymme är det ont om... men det kunde ju ha varit värre... konstigt nog blev hd'n smockfull direkt efter jag fick bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hehe, för mig också, kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 De funakr utmärkt, fast man kan bara ha den ena i start menyn osv, men de funkar bra ( jag gissar att du ska köra MTA, men inte vill ta bort dina moddar) då ska du kopiera hela VC mappen till någon annanstans och sen instalera om, då har du två och båda funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ja, iofs... har en 60gb hd så gott om utrymme är det ont om... men det kunde ju ha varit värre... konstigt nog blev hd'n smockfull direkt efter jag fick bredband skaffa 120gig räcler för mig iafall tankar som bara den men så rensar jag också... den e ganska slö, måste deffa nån gång när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts