Stoffe Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) när jag har spelat i cirka 20 minuter så hänger sig datorn(datorn, inte spelet) och man måste dra ur kontakten och ta in den igen och starta datorn igen. Redigerad 14 maj, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 trist, det kanske inte är VC som är fel, du kanske har för slött RAM eller nåt annat? Diskutrymme? Eller är det på nåt speciellt ställe det alltid händer? ADSL:et kanske får nån popup som windows inte orkar visa för att VC är igång? Stäng av modemet isf, eller dra ur sladden från väggen. Datorn kanske helt enkelt inte orkar VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 så var det för mitt Diablo när vi fått ny hårdisk ocjkså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 min dator är ganska bra faktiskt, men kanske lite väl mycket mög på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts