okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja tycker att d ska va som när man springer snabbt länge: Snabba tryck! Jag tror att det blir som när man cyklar - "repeatedly press the X button to keep going". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hoppas att simningssystemet blir realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag tycker typ att man ska kunna simma vanligt, sen kunna maxxa, som när man springer, så blir man trött efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Simma simma simma! Jo det är väl nåt vi alla väntat på enda sedan första spelet. Men ioch med att man kommer kunna göra det går ju en epok om man får säga så i graven.. men men.. Jag vet inte om jag är specielt positiv till det, men jag är inte heller specielt negativ heller så det går nog jämnt ut. Lite skönt när man försöker göra stunts över vatten och liknande. Vattnet kanske också har ett mer avgörande i SA och kanske darför behövs göras på detta sättet. Det återstår ju att se. Hoppas också som föregående talare att man måste pressa på nån knapp för att simma framåt. Frågan blir ju då också om man kommer kunna simma under vattnet eller bara simma på ytan.. Som sagt kommer bli spännande att se, det öppnar ju för lite nya saker. Undervattens lekar, kanske harpuner ett uppdrag där man ska dyka efter kråm el liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det skulle bli FÖR fritt spel om man kunde simma under vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det skulle bli FÖR fritt spel om man kunde simma under vattnet! Det är väl kul att hälsa på dom små "gulliga" fiskarna? Häftigt att man kan simma. Nu vill jag ha SA orkar inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Fan va härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men.. när man simmar.. kommer man till o kunna simma under vattnet med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jo, man kunde simma... en kort tid, ca 5-10 sekunder. LOL! Mjoo, men typ 4 sekunder innan man dog...lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Pistoler tål väl vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men.. när man simmar.. kommer man till o kunna simma under vattnet med? under tror jag inte. vad skulle man ha för anvädnging till de? jo kanske gömma sig för polisen men polisen vet ju alltid var man är så man kan ju inte gömma sig för polisen eller nåt det tycker jag ska kunna gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Undrar om polisen också kan simma. Annars kör man bara ut i vattnet när man är jagad. Eller dom kanske skickar Navy Seals efter en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Undrar om polisen också kan simma. Annars kör man bara ut i vattnet när man är jagad. Eller dom kanske skickar Navy Seals efter en... eller skjuter mot en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 var har du läst det De va en sida på internet ja kollade på. Där är en bild när en kille hukar sig ner samtidigt som hans ben rör sig framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 under tror jag inte. vad skulle man ha för anvädnging till de? jo kanske gömma sig för polisen men polisen vet ju alltid var man är så man kan ju inte gömma sig för polisen eller nåt det tycker jag ska kunna gå... Nåt som Rockstar VERKLIGEN behöver göra något åt är att se till poliserna inte alltid vet var man är! De va tråkigt i VC när man drog ifrån poliserna o gömde sig så kom dom efter typ 5 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nåt som Rockstar VERKLIGEN behöver göra något åt är att se till poliserna inte alltid vet var man är! De va tråkigt i VC när man drog ifrån poliserna o gömde sig så kom dom efter typ 5 sek. ja det är tråkigt. Innan man hade spelat GTA3 alla sa att de var coolt och att man såg nere vid staden så trodde jag att man kudne gömma sig i en buske när polisen körde förbi . Men onä det gick inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Pistoler tål väl vatten? Man kan ha dom under men om man skjuter så sprängs din hand av! Tro maj! Ja vet en som det har hänt med! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man kan ha dom under men om man skjuter så sprängs din hand av! Tro maj! Ja vet en som det har hänt med! LOL Haha, okej, det skulle vara grymt om man kunde bara dyka upp från ingenstans och baxa en båt som kommer förbi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 tänk om man kan bli uppäten i vattnet av en haj eller nåt f*n va fräckt men det är skit kul att man kan simma, de här spelet kommer ta världen med storm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Haha, okej, det skulle vara grymt om man kunde bara dyka upp från ingenstans och baxa en båt som kommer förbi.. Ja d hade d!! LOL Azzå ja pallar FAN nte vänta längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts