Ceone Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det kom precis nyhet att man kommer kunna simma i gta sa!!!! så j*vla skönt ! min önska sedan gta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Grymt. Häftigt om man skulle kunna få kramp om man precis käkat och sen simmar.. Redigerad 14 maj, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Grymt. Häftigt om man skulle kunna få kramp om man precis käkat och sen simmar.. Haha! Jag tror att det blir som när man cyklar - "repeatedly press the X button to keep going". Roligt spel det kommer bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 De e massor med saker som ja velat som kom. *Man kan simma *Man kan cykla *Man kan röra sig samtidigt som man hukar sig ner *Polishelikoptern har sökarljus Jag säger bara att det här spelet kommer att bli fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kommer bli svintufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ja, aeg-spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 *Man kan röra sig samtidigt som man hukar sig ner var har du läst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hallp polisen i VC har ju sådant sökarljus bara det att det är väldigt dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det kom precis nyhet att man kommer kunna simma i gta sa!!!! så j*vla skönt ! min önska sedan gta 1 Jag förstår att du är glad men det är inte bara du som läser nyheterna på sajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 SA har redan uppfyllt dom viktigaste önskningarna ja ville ha i SA fastän dom inte ens blivit klara med spelet!! VAD SKULLE VI GÖRA UTAN GTASAJTEN ATT INFORMERA OSS??!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 VAD SKULLE VI GÖRA UTAN GTASAJTEN ATT INFORMERA OSS??!?!! Surfa ut på nätet och leta info själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Surfa ut på nätet och leta info själva! Google är allas vän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Det kom precis nyhet att man kommer kunna simma i gta sa!!!! så j*vla skönt ! min önska sedan gta 1 Man kunde förresten simma i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man kunde förresten simma i GTA. va!? kunde man inte alls! i så fall vad det något modd som man ladda ner men inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) i VC kunde man ju simma men inte särskilt länge och man kunde ju inte styra och varje gång man tänkte ta en simmtur drunkna man :'( Redigerad 15 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 kommer nog va lite jobbigt att simma tror ja....peppra en tangent hela tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 kommer nog va lite jobbigt att simma tror ja....peppra en tangent hela tiden.... ja och sen när man slutar så drunknar man .. känner igen de från många spel tycker simmningen ska va som från bf1942. Efter en tid i vattnet så börjar gubben skadas och då måste man upp på land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 precis...så tycker jag med....man ska inte kunna simma hur mycket som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 va!? kunde man inte alls! i så fall vad det något modd som man ladda ner men inte annars Jo, man kunde simma... en kort tid, ca 5-10 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja tycker att d ska va som när man springer snabbt länge: Snabba tryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts