Patrik Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 oändligt med skott!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 oändligt med skott!? Japp Om du har 3 handgranater och slänger 7 så har du 3 kvar iallafall Fiffigt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 najszorz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 JAg har klarat 100% som ni kan se längst ner på min signatur, och det enda jag har hittat som är nytt är att man fårr: 200 i hälsa 200 i skydd oändligt med skott en till apache livvakter en tröja En till apache??? Blir det 3 alltså? Var hamnar den 3:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 nä de finns bara 2st.. militärbasen=alla uppdrag, södraste delen på första ön=alla hp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 precis, ingen apache efter 100%, bara efter 100 hp/alla huvuduppdrag Själv har jag gjort så att jag har: en apache i beachen, en på basen, fyra i sunshine autos, en i.... det där huset vid strippklubben, samt en i hyman condo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
QuickLightning Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 JAg har klarat 100% som ni kan se längst ner på min signatur, och det enda jag har hittat som är nytt är att man fårr: 200 i hälsa 200 i skydd oändligt med skott en till apache livvakter en tröja Tyvärr har du ett litet fel, du får inte en till Hunter, du får en när du klarar sista uppdraget och en när du har 100 Hidden Packages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts