luddee Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 hej, kan nån säga mig vad som händer när man fått 100% på Vice <City..... jag har hört att man får detta: Ett till hus man kan köpa Man får fyra livvakter Man får en tröja Är det här sant? Säg vad som är sant och vad som inte e det..... Jag har också hört att när man tagit 100 hidden packages, så får man en ny bil på armé-basen, kan nån lägga in en bild på den..... TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 de enda jag har sett är tröjjan.. jag vet att man kan fixa livakter men int evart de vill jag veta.. men finns de ett till hus att köpa?? va skojj! vart e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Man får en tröja och 3 livvakter inne i Vercetti Estate men jag undrar var du har hört att man kan köpa ett extra hus för det kan man verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Man får en Hunter när man har taggit 100 Hidden Packages Bild: http://www.gtaportal.com/images/gtavc/bilsidan/hunter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 fattar inte hur man fixar liv vakter.. hade laddat ner en spar fil på 100% *ides inte fixa 100%, för jag skulle bara testa livakterna* men när jag gick in i de lilla rummet så fanns inget där.. och jag har hört att man skulle gå dit för att fixa domm men det fanns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 dom e bara där en speciell tid på dygnet, men jag kommer inte ihåg vilken tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Man kan få livakter om man har laddat ner "NEW VICE CITY 2004".då går man till gubbarna i huset och vid ingången till vercetti's hus. det är Ken, candy suxx och någon motorcyckel kille från motor cykel stället! pröva att ladda ner "NEW VICE CITY 2004" + det är lätt att lägga in!! men vissa funkar det inte för som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Luddee, vet du att det finns en sökmotor på den här sidan, där man browsar gamla topics? Och vet du att det finns en sida som heter www.google.com? Och vet du att det frågas om just 100 % tre gånger i månaden? Jag har dessutom en fråga, som jag inte vet om jag böra säga anledningen till offentligt. Hur gammal är du, Luddee? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Luddee, vet du att det finns en sökmotor på den här sidan, där man browsar gamla topics? Och vet du att det finns en sida som heter www.google.com? Och vet du att det frågas om just 100 % tre gånger i månaden? Jag har dessutom en fråga, som jag inte vet om jag böra säga anledningen till offentligt. Hur gammal är du, Luddee? :lol: hmmmz visste inte att man kunde söka efter gamla topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det finns överallt på forumets sidor... "help" "search" "members" och "calendar" längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hmmmm....konstigt, för jag behövde inte klara 100 hidden packages för att få huntern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 varför vill du veta hur gammal ja e..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) då hade du nog poliskkäderna på dig(för vissa finns huntern där då) Redigerad 15 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 för att jag, uppriktigt och helt ärligt sagt, tycker att du är lite småjobbig när du lägger in onödiga inlägg som redan funnits svar på i åratal. och det händer lite för ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 för att jag, uppriktigt och helt ärligt sagt, tycker att du är lite småjobbig när du lägger in onödiga inlägg som redan funnits svar på i åratal. och det händer lite för ofta... menar du mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men vafan sluta klaga på alla! JAg har då inte sett en sådan här tråd på ganska länge. Hjälp istället för att klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 visst kan jag hjälpa istället för att klaga, men det är svårt när man återigen får en sån här tråd som redan finns. Och jag menade Luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Av alla forum jag har varit på så är det här de med mest klagomål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det finns överallt på forumets sidor... "help" "search" "members" och "calendar" längst upp hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) JAg har klarat 100% som ni kan se längst ner på min signatur, och det enda jag har hittat som är nytt är att man fårr: 200 i hälsa 200 i skydd oändligt med skott en till apache livvakter en tröja Redigerad 15 maj, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts