Jump to content

100%

luddee
 Share

Recommended Posts

:lol: hej, kan nån säga mig vad som händer när man fått 100% på Vice <City.....

jag har hört att man får detta:

• Ett till hus man kan köpa
  • Man får fyra livvakter
  • Man får en tröja

Är det här sant? :lol: Säg vad som är sant och vad som inte e det..... :lol:

Jag har också hört att när man tagit 100 hidden packages, så får man en ny bil på armé-basen, kan nån lägga in en bild på den.....

TACK

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fattar inte hur man fixar liv vakter.. hade laddat ner en spar fil på 100% *ides inte fixa 100%, för jag skulle bara testa livakterna* men när jag gick in i de lilla rummet så fanns inget där.. och jag har hört att man skulle gå dit för att fixa domm men det fanns inte :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan få livakter om man har laddat ner "NEW VICE CITY 2004".då går man till gubbarna i huset och vid ingången till vercetti's hus. det är Ken, candy suxx och någon motorcyckel kille från motor cykel stället! pröva att ladda ner "NEW VICE CITY 2004" + det är lätt att lägga in!! :lol: men vissa funkar det inte för som mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Luddee, vet du att det finns en sökmotor på den här sidan, där man browsar gamla topics? Och vet du att det finns en sida som heter www.google.com? Och vet du att det frågas om just 100 % tre gånger i månaden?

Jag har dessutom en fråga, som jag inte vet om jag böra säga anledningen till offentligt. Hur gammal är du, Luddee? :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Luddee, vet du att det finns en sökmotor på den här sidan, där man browsar gamla topics? Och vet du att det finns en sida som heter www.google.com? Och vet du att det frågas om just 100 % tre gånger i månaden?

Jag har dessutom en fråga, som jag inte vet om jag böra säga anledningen till offentligt. Hur gammal är du, Luddee? :lol: :lol: :lol:

hmmmz visste inte att man kunde söka efter gamla topics ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg har klarat 100% :angry: som ni kan se längst ner på min signatur, och det enda jag har hittat som är nytt är att man fårr:

200 i hälsa

200 i skydd

oändligt med skott

en till apache

livvakter

en tröja

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor