HerobiX Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kommer San Andreas till PC och PS2 i oktober eller gör de samma mistag att de väntar att sälja till PC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) jepp de kommer vänta att släppa pc versionen.. Edit: eftersom allt har med pengar att göra, på så vis så har de lockat alla pc spelare spelet och då kanske de tvingar sig själva att köpa ett ps2 pågrund av spelet, så gick det i alla fall till för mig när gta3 kom.. Redigerad 14 maj, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det stämmer, allt handlar om pengar och markandsvärden. Sony och Rockstargames har kontrakt till 2005 om jag inte minns fel när det gäller gta serien. Det menas med att dom får första 'tjing' på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det är för jävligt att de släpper det till den sämsta konsolen först!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det stämmer, allt handlar om pengar och markandsvärden. Sony och Rockstargames har kontrakt till 2005 om jag inte minns fel när det gäller gta serien. Det menas med att dom får första 'tjing' på spelet. Nej det har gått ut. Anledningen till att det släpps till konsol först är att folk ska köpa det och inte vänta nån vecka på PC versionen som man "ändå kan ladda ner". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nej det har gått ut. Anledningen till att det släpps till konsol först är att folk ska köpa det och inte vänta nån vecka på PC versionen som man "ändå kan ladda ner". Nu fick jag svar på en fråga jag gått och tänkt på.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 R* är fan tröga. Tänk om PC-versionen släpps efter ett år så har typ halva världen tankat de, sen när de släpps så köper typ ingen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 R* är fan tröga. Tänk om PC-versionen släpps efter ett år så har typ halva världen tankat de, sen när de släpps så köper typ ingen Öhh hur ska man kunna tanka nåt som inte har släppts/läckt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Undrade faktiskt samma sak.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 R* är fan tröga. Tänk om PC-versionen släpps efter ett år så har typ halva världen tankat de, sen när de släpps så köper typ ingen Det är ganska svårt att tanka ett PC-spel som inte har släppts än. ...om det inte har läckt ut förstås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag kommer att dö i väntan av PC versionen! Hoppas dom släpper till GC (finns ingen chans men, önska får man!). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Tänkte bara upplysa om att GTA3-betan läckte ut till PC i början av december 2001. Det som saknades i den var bara radion, har jag för mig att någon har sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 allting läcker oavsett vad det är för nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Okej, my bad om det där med licensen Men man får väl ta o köpa playstation 2... Det kommer några rätt bra titlar till hösten som mgs3 och silent hill 4, så man slår ju iaf några flugor i en smäll... Jag tycker dom lyckades hålla vice city rätt länge trotsallt, låter mig minnas att det läckte ut endast någon vecka eller till och med dag innan det släpptes, men då kan det redan ha släppts i usa.. inget jag vet om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 allting läcker oavsett vad det är för nåt om nån lyckas läcka det ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Fan va avundsjuk jag kommer att vara på alla som sitter där snart med sina ps2or och lirar SA och kommer med frågor i forumet hur man löser olika uppdrag. Allt detta medan jag bara sitter och väntar hemma framför min dumburk på att det ska släppas till PC. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Även fast spelet släpps till Ps2 och Xbox så kan man änså ladda ner det och spela genom en Ps2 eller Xbox-emulator.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det är för jävligt att de släpper det till den sämsta konsolen först!! ja håller med! Playstation2 är kass! Borde vara ute för marknaden för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Även fast spelet släpps till Ps2 och Xbox så kan man änså ladda ner det och spela genom en Ps2 eller Xbox-emulator.. Varning nästa gång! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts