Arvid Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! det får inte vara sant! ska det va så med bil också???? :'( Nu tror jag du missuppfattade mig, man kommer köra bil som vanligt, men vad jag försöker säga, är att cykeln kommer inte skilja sig så mycket från bilarna, tror jag. Eller så kommer det vara som när man kutar, att man håller inne kryss, så kutar han, en blir han trött, och då kan han bara jogga, då kommer det völl vara så med cykel också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. Kunde inte sagt det bättre själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag hoppas innerligt att man kommer kunna gå. Irriterande att jogga hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Det där med maten tror jag kommer bli skitcoolt, tänk er att man ska iväg på ett uppdrag och på vägen känner man sig hungrig så man stannar bilen vid nåt matställe och går in och tar en hamburgare innan man drar vidare... jag tror att det kommer kännas mycket verkligare när man får delta i det vanliga stadslivet och känna sig som en invånare i staden istället för att bara gå runt och panga. Haha, så är det ett riktigt svårt uppdrag man ska på och hamburgaren man tar var en för mycket så blir man sktitjock Trist Nejmen, det kommer säkert bli coolt att gå och käka ibland Okka: På PS2 versionen (av både gta3 och VC) kan man gå om man tryckerlöst på knapparna (om du inte redan visste det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Okka: På PS2 versionen (av både gta3 och VC) kan man gå om man tryckerlöst på knapparna (om du inte redan visste det) Joo, det visste jag. Hehe. Men på PC är det riktigt störande, så jag hoppas att dom fixar en gå-knapp som i Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 undra om det blir så att man blir tjock på en bestämd gräns..Menar, säg tex att värdet 20 på mätarn är gränsen till tjock, om man då e smal och tar en burgare så det hamnar över gränsen, blir man tjock på direkten då eller ser man hur han blir aningen tjockare och tjockare för varje hamburgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 undra om det blir så att man blir tjock på en bestämd gräns..Menar, säg tex att värdet 20 på mätarn är gränsen till tjock, om man då e smal och tar en burgare så det hamnar över gränsen, blir man tjock på direkten då eller ser man hur han blir aningen tjockare och tjockare för varje hamburgare? tror man för varje fettrik mat man äter så växer magen lite gran, och desto mer desto mer växer den typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Sen skulle det ju vara kul om man kunde dö av för höga kolesterolvärden också! inte eeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men.. varför skulle man vela äta fettig-mat.. Man blir ju bättre av att äta normal mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men.. varför skulle man vela äta fettig-mat.. Man blir ju bättre av att äta normal mat... Alltid fett, alltid rätt. Det är ju gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) Alltid fett, alltid rätt. Det är ju gott Haha !! ska du börja slicka på skärmen när du ser en donuts-fabrik? nää tror ente de... alltså e de ju bättre för GUBBEN på spelet.. eller gubbe o gubbe men han man spelar med.. de e ju bättre för han att äta riktig mat.. :"> Redigerad 17 maj, 2004 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ny bild: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/sims.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ny bild: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/sims.jpg jaha lite likt the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men.. varför skulle man vela äta fettig-mat.. Man blir ju bättre av att äta normal mat... Man kanske får mer energi av fett rik mat, så är det i verkligheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 undrar om det går segare att cykla när man är ett fatso. kanske trycker man ihop hjulen så att de blir som tacoskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 varför är du kompis med en idiot? sorry för offtopic.. nåja Vet inte, det är väl den enda nackdelen med honom (att han är rasse alltså) . I skolan när några invandrare bråka med några andra skrek han efter dom: "-BRÅKA MED SÅNNA SOM HAR ERAN EGEN HUDFÄRG!" När fighten var över. Och det är inte ovanligt att han säger "-Fan vad jag hatar dom där jävla turkarna!" Ibland utan andledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) oops! Fel topic! Redigerad 18 maj, 2004 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 undrar om det går segare att cykla när man är ett fatso. kanske trycker man ihop hjulen så att de blir som tacoskal. Hahah !! då pajjar man juh cykeln !! lustigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Ja kommer allra först äta mig fetare än fet..sen träna som *** så man får Arnold-muskler...undrar om man kan få d! förhoppningsvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts