krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jo de verkar ju fräckt ...hehehe...egna vakter å skit de e så man blri tårögd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jo de verkar ju fräckt ...hehehe...egna vakter å skit de e så man blri tårögd är inte riktig säker på att man kan göra den skylten men ett eget fint hus ska nog gå för det står ju att man bygger som på the sims... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Den som kallar mig rasse en gång till här på gtasajten kommer inte få det kul. de kan ja lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Den som kallar mig rasse en gång till här på gtasajten kommer inte få det kul. de kan ja lova Rasle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Den som kallar mig rasse en gång till här på gtasajten kommer inte få det kul. de kan ja lova vad händer om man kallar dig rasse på någon annan sajt? eller i verkliga livet? Men, din kompis Jacker sa ju att du var det, och han verkar ju känna dig så... Lite fundersam, kan du beskriva lite mer exakt vad tänker du göra med den som kallar dig rasse en gång till här på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Den som kallar mig rasse en gång till här på gtasajten kommer inte få det kul. de kan ja lova Vad f*n ska du göra, habibi? Våga säga det framför en mörkhyad person så får du se vad som händer. Kommer få så mycket stryk... tycker synd om dig, verkligen! EDIT: Jag kallar dig rasse. Kommer jag inte få kul eller vad sa du? Redigerad 15 maj, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 asså fan va off-topic! sluta innan den stängs FOR FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Han är rasist! Vet det för han är min polare! Smilisarna funkar inte för mig! varför är du kompis med en idiot? sorry för offtopic.. nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Okej, inget mer tjafs. Back on topic. Och vad det gäller Pååålsson - Jag önskar jag kunde säga så här: Känn dig bannad. Men jag måste snacka med Hultan först. Tycker att rasism är en solklar andledning till en banning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tycker ni har tagit det lite för hårt angående Pååååålsson.. Bara för att han skriver neger så ska han bli kallad rasist.. När SA kommer till PC så kommer jag själv att göra ett nytt skin där han är vit.. Och jag skiter fullständigt i vad ni tycker om det.. Jag är inte rasist bara för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Tycker ni har tagit det lite för hårt angående Pååååålsson.. Bara för att han skriver neger så ska han bli kallad rasist.. När SA kommer till PC så kommer jag själv att göra ett nytt skin där han är vit.. Och jag skiter fullständigt i vad ni tycker om det.. Jag är inte rasist bara för det.. haha, men pååååååååååålsson hotar ju folk hej vilt här nu. Om man kallar han RASSE så skulle något hända. Im dying to see! Redigerad 15 maj, 2004 av 2dope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Efterlyses: Adolf Hitler skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tycker ni har tagit det lite för hårt angående Pååååålsson.. Bara för att han skriver neger så ska han bli kallad rasist.. När SA kommer till PC så kommer jag själv att göra ett nytt skin där han är vit.. Och jag skiter fullständigt i vad ni tycker om det.. Jag är inte rasist bara för det.. Errm... "Den som kallar mig rasse en gång till här på gtasajten kommer inte få det kul." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 När SA kommer till PC så kommer jag själv att göra ett nytt skin där han är vit.. det hade jag också tänkt!! genious minds think alike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Lewl.. Funny: Om du skrev penis som ex i en post och alla började kalla dig för superg4y.. Skulle inte du lacka lite då? @skribb: Eeeehr.. Right.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Bilderna funkar ju inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Bilderna funkar ju inte :'( Dom går att ladda ner från gtasajten annars titta i nyheterna. Stell @ Lägg upp skinnet på GtaMods då för jag vill också ha det Redigerad 15 maj, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Nu får det faaaaaaaan komma lite nya bilder på Gta:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Undrar när de nya bilderna kommer.. längtar.. antagligen idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tycker ni har tagit det lite för hårt angående Pååååålsson.. Bara för att han skriver neger så ska han bli kallad rasist.. Vadå? Tror du inte dem som säger "neger" är främlingsfientliga eller? Skulle du säga "Kolla, en neger!" om du var i Afrika? Hur tror du folket skulle reagerat...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts