NiExun Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 "You can ride bikes and you'll have to repeatedly press the X button to keep going. " Fan precis det som jag va rädd för.. Det kommer suga att cykla då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Så jävla bra det kommer att bli. - Characters from the past will return. El Burro? - Your character can dual wield pistols and potentially other weapons. Dubbla pistoler, så jävla härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kanske blir lite som i tru crime att man kan ha en pistol och under en kort stund (tills ammon är slut) en AK eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ragdoll fysik? Vad coolt med ragdoll fysik när man skjuter folk!(Om det nu blir så) Känner på mig att det här spelet kommer att hålla väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ragdoll FYSIK ÄLSKA ROCKSTAR!!!!!!!!!!!!!!! ( För er som tänker "Jaha, wtf är Ragdoll fysik?" så kan jag tala om att det är den fysiken, som det är på liken i Hitman, Far Cry, Max Payne 2 FY HELVETE VAD DETTA KOMMER ÄGA !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 satan vilket härligt spel det verkar som det ska bli, låt oss hoppas att de inte skryter för mycket om spelet bara.. Har en känsla att det inte blir så bra som de säger, men det är bara en känsla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ragdoll Physics. Jag tror att jag är kär i Rockstar...det är nånting jag alltid har velat ha i GTA! Det kommer bli så...underbart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 *Tänker mig hur jag kör på en snubbe på taket sakte glider han mot kanten och faller ner på en motorhuv* R* skulle ta efter driver vad gäller skadorna på bilen. Så att det inte blir samma sprickor i rutan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kan karaktären bli fet om man käkar skräpmat och bara åker bil? Fan va sämst. Annars verkar det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Detta spelet kommer bli det överlägset bästa någonsin om de kan hålla ens hälften av alla de där sakerna!!!!! Edit: Om de kan hålla allt de har sagt så går det inte ens att beskriva hur bra det blir!!!! Redigerad 14 maj, 2004 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 WAAAAHH !!! STORMGLAD!! Fy va man längtar nu !! JIPPIE!! .. Simma Dubbla pistoler Wiee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 fan vad gott med ragdoll Den nya AI n verkar mumsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 fan vad gott med ragdoll Den nya AI n verkar mumsig SE UPP! Mr.GTA har tänkt äta upp GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Haha Men om de finns fönster på bilen.. o man ska göra drive-by.. komemr man skjuta genom rutan då elelr drar han ner rutan eller vad gör han? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kan karaktären bli fet om man käkar skräpmat och bara åker bil? Fan va sämst. Håller med. Och jag tycker det är dåligt att man ska behöva äta också. Tänk om man är mitt i ett tidsuppdrag så måste man käka Annars verkar spelet bli hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts