kariya Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 4-6 gånger större än vc är ju skit stort de, jag är så j*vla glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 4-6 gånger större än vc är ju skit stort de, jag är så j*vla glad jag med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 4-6 gånger större än vc är ju skit stort de, jag är så j*vla glad jad et kommer vara 3 städer : San fransico , Las vegas och losangelses . Och så kommer det vara landsbyggd mellan städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Det kommer finnas ett berg i mitten som delar av städerna...hur fett e nte d??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 man e så suger på spelet så man har lust att gå till rockstars kontor och stjäla ett exemplar av GTA sa !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Fighter-2004, öh ja hoppas dom inte redan slutat utveckla det 4- 6 större ? undrar vart systemkraven hamnar , låter bra annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Fighter-2004, öh ja hoppas dom inte redan slutat utveckla det 4- 6 större ? undrar vart systemkraven hamnar , låter bra annars oh glömde tänka på de.. :"> systemkraven bryr jag mig inte om för jag ska ha det till xbox sen kanske till data också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jag har nog min nya dator när det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tror min dator pallar spelet preecis... har dock ingen aning men jag tror det=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts