Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nämen fy va fattigt om man måste byta skiva !!.. värdelöst då ju !! Men ju bara vid installationen man byter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ja köper vare saj d e på en eller flera skivor fast det blir helt klart bäst med endast en! SA kommer idiotsäkert bli historiens mest efterlängtade spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja köper vare saj d e på en eller flera skivor fast det blir helt klart bäst med endast en! SA kommer idiotsäkert bli historiens mest efterlängtade spel! Tror HL2 och Doom3 är lite mer efterlängtade. Förresten tycker jag att SA ska komma på en DVD till pc också precis som Far Cry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 alltså tror inte de funkar med 2 cd...bättre om man måste installera mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tror HL2 och Doom3 är lite mer efterlängtade. Förresten tycker jag att SA ska komma på en DVD till pc också precis som Far Cry. Men måste man inte ha dvd läsare för att kunna starta det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jo så måste de va...då kan de ju inte släppa de på dvd till pc iaf..eftersom de finns en hel del som inte har de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Tvivlar på att Doom3 o det andra är mer efterlängtat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hl2 är nog mer efterlängtat eftersom de var ett jävla tag sen som hl kom ut men jag längtar mer efter GTA SA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 hl2 är nog mer efterlängtat eftersom de var ett jävla tag sen som hl kom ut men jag längtar mer efter GTA SA.... jag längtar oxå mer till gta sa . HL sånt tråkigt rymdmonster jakt. Overkliga vapen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 precis...det finns bara en bra sak med hl...de gör cs efter de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men Far Cry kunde köpas på båda CD Skivor och DVD DVD = 1 skiva CD = 3 skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jasså...då borde man kunna göra de med GTA SA oxå....hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Ja köper vare saj d e på en eller flera skivor fast det blir helt klart bäst med endast en! SA kommer idiotsäkert bli historiens mest efterlängtade spel! Oj nej tyvärr hörru, Half-Life 2 tar nog den punkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 måste tyvärr hålla med upson där....half life 2 är mycket större...önskar att SA var men man måste hålla sej till faktat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men måste man inte ha dvd läsare för att kunna starta det då? Jo, men med tanke på att relativt nya datorer har det som standard och att det dessutom inte är så dyrt att köpa till. Att spelen bara blir större och större gör ju bara att företagen förlorar på att släppa spel på CD, nä CD-skivan är nog död snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Får jag gå runt ämnet lite och fråga hur ni tror de löser landsbygden emellan städerna.... om det är öken hur långt ut i dne kommer man kunna köra t ex? Ska det bli som när man åkte båt i VC o III att den bara svänger runt när man ålker för långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Får jag gå runt ämnet lite och fråga hur ni tror de löser landsbygden emellan städerna.... om det är öken hur långt ut i dne kommer man kunna köra t ex? Ska det bli som när man åkte båt i VC o III att den bara svänger runt när man ålker för långt... Jordbävningsklyftor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Jordbävningsklyftor! Ja för fan! Fan vad smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Men ju bara vid installationen man byter.. Men ska/kan man installera de på Ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Men ska/kan man installera de på Ps2 ? nej, på PS2 behöver du bara sätta in skivan och spela Redigerad 15 maj, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts