Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Fan va d kommer bli häftigt med fler städer än en i ett o samma spel! O att man måste äta för att kunna hålla sig i from! AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ja kunde inte hålla med mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Undrar hur bygga casion funktionen kommer funka... + att ja hoppas på uppdrag som involverar alla städer... gärna biljakter emmelann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) lol R* sa att san andreas skulle bli 5 -6 större tre städer med landskap och ett stort berg mellan sen fler ställen att gå in i , säkert mer music o sånt jag skulle inte bli förvånnad om san andreas blir 2 CD eller hur annars kan det funka när vice city släpptes så sa många att det var hellt maximerat utrymme som går att ha på ett cd på nåt sätt så var det vad alla ville .var att spelet skulle vara större men att byta cd under spelets gång låter inte så kul men å andra sidan så måste R* veta att det inte skulle vara så bra att ha det med 2 CD. Redigerad 14 maj, 2004 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 om du pratade om PS2 versionen, sa ligger dom spelen pa DVD skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) lol R* sa att san andreas skulle bli 5 -6 större tre städer med landskap och ett stort berg mellan sen fler ställen att gå in i , säkert mer music o sånt jag skulle inte bli förvånnad om san andreas blir 2 CD eller hur annars kan det funka när vice city släpptes så sa många att det var hellt maximerat utrymme som går att ha på ett cd på nåt sätt så var det vad alla ville .var att spelet skulle vara större men att byta cd under spelets gång låter inte så kul men å andra sidan så måste R* veta att det inte skulle vara så bra att ha det med 2 CD. mer än 2 cd skivor då tror jag, jag skulle gissa på 3 Redigerad 14 maj, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 om du pratade om PS2 versionen, sa ligger dom spelen pa DVD skivor. han pratar om Pc versionen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 PC-versionen va på 2 cd:s dock så behövde man inte installera fårn cd 2... den ladda från den under spelets gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HerobiX Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kommer spelet först ut på PS2 och sen efter ett halvår kommer PC varisationen? Gillar inte när min kusin klarar ut splet innnan jag gör det :"> (han fuskar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 HEhe.. men de skulle bli ganska.. störigt.. om man skulle haft 2 skivor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kommer spelet först ut på PS2 och sen efter ett halvår kommer PC varisationen? Gillar inte när min kusin klarar ut splet innnan jag gör det :"> (han fuskar) satan va skön stavning, innan med tre N har man aldrig sett förut Pc versionen lär komma efter ett halvår som du säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Dom sänker populäriteten som *** om dom tar d på mer än en skiva! Fast ja tror dom fixar d på nåttt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jätte kul om det blir som Unreal Torunament 2004 som ligger på 6 CD-skivor Dags att införa DVD som standard tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hoppas, Hoppas att GTA:SA kommer att ligga på en skiva.. Hur skulle de annars funka om man har 2 skivor till ps2.. när man har klarat hälften.. in med den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hoppas, Hoppas att GTA:SA kommer att ligga på en skiva.. Hur skulle de annars funka om man har 2 skivor till ps2.. när man har klarat hälften.. in med den andra? Snarare typ halva kartan på en skiva och när du ska gå emellen får man byta skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Men till PS2 kommer det ju att vara en DVD-skiva, jag tror knappast att spelet kommer att ligga på över 4.7GB. Redigerad 14 maj, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nämen fy va fattigt om man måste byta skiva !!.. värdelöst då ju !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nämen fy va fattigt om man måste byta skiva !!.. värdelöst då ju !! Om det förstör hela spelet så måste du antagligen vara hur lat som helst eller bara extremt dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Detta kommer helt klart att bli en sensasion Så många coola saker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Om det förstör hela spelet så måste du antagligen vara hur lat som helst eller bara extremt dum i huvudet. Extremt lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts