Jocken Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Kolla detta då! Klicka här (Första nyheten) Jordan Liles skrev det där och lite till ända från E3 mässan i LA, USA. Fatta att man är glad? Redigerad 14 maj, 2004 av Jocken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 kommer bli jävligt skönt med stor "arbetsyta".. men det där visste jag faktiskt redan, det står ju på GTAsajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Kommer bli skitballt med öppna landsvägar, man kanske kan känna den där fina känslan som är på filmer, när dom drar ut på landsvägarna och passande musik spelas, typ på Dum och Dummare! Btw, det här med hunden, om det finns djur, kanske det finns kossor på åkrarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 det brukar ju vara långa härliga landsvägar i USA, jag ska rejsa som f'n.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ååh, fresta mig inte! Fan vad härligt att ösa på ute på någon landsväg! Nu måste jag på toa, jag är för uppspelt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Undra om man kan cykla på landsvägen? Kommer säkert finnas någon "Såhär-fort-kan-du-cykla-innan-du-blir-trött" mätare Blä Men det skulle vara gött att ta en paus från ganstah livet, och ta en härlig tur på landsvägen Det slog mig ännu en grej, då ska man lägga in den där låten i från Janne Långben The Movie. "Kanske du behöver ta en paauuuus, lämna vardagen jag prova på" On The Open Road på engelska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det slog mig ännu en grej, då ska man lägga in den där låten i från Janne Långben The Movie. det slog mig just att jag nog är lite äldre än dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 det slog mig just att jag nog är lite äldre än dig. Haha vad rolig kommentar. Denna nyhet låter otroligt grym! Blir ju typ som varje ö för GTA3 typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 det slog mig just att jag nog är lite äldre än dig. Du är bara för rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag såg inte det roliga i det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 det slog mig just att jag nog är lite äldre än dig. hahaha skön komentar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Man kan väll gilla Disney fasten men är 14 år? Jag tycker Kalle, Långben och dom andra är störtsköna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Man kan väll gilla Disney fasten men är 14 år? Jag tycker Kalle, Långben och dom andra är störtsköna. jag med! det är kul med tecknade serier ju! bra nyhet förresten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Riktigt najs med landskap mellan städerna Då kan man köra en roadtrip mellan Los Santos och Las Venturra till lite "Fear and Loathing in Las Vegas" musik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag fattar inte att hur han snubben på gtaportalen orkar upptaera sin sajte hela tiden när ingen kolla där typ .. 0kommentraer på alla nyheter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 det slog mig just att jag nog är lite äldre än dig. Det slog mig just att du e gay.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Hmm...skällsord. + att topicen inte är så värst unik! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts