Jump to content

Max Payne 2

Green_Goblin
 Share

Recommended Posts

Men först går man raktfram, sen åt vänster, där är en öppen dörr till en lägenhet, där en gammal kärring skjuter en ganster. Passera dom eller döda kärringen :lol: .

När man gått förbi dom finns det ett öppet fönster, hoppa ut, och där uta finns typ en fönsterkarm eller vad man ska säga, jaja, det går iallafall att gå där, sen ska man hoppa till en annan kant, och sen en till, och där, är slutligen ett annat fönser, så kutar man inte där, men leta efter öppna fönster, det är rätt många på den banan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och av tvättar-gubben får du en säkerhetskod till en dörr till 3:e våningen. ;)

*EDIT*

eller vänta nu, när man träffat bruden så ska man ju ner i källaren och vrida kranen så att sprinklerna startar eller vad det nu är... sen ska man typ kuta nånstanns och träffa vaktmästaren?! :lol:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte sprinklern, man stänger av gasen som sprutar in en sin lägenhet. Men hela spelet är ju svinlätt med tanke på att det så lätt att autosava/loada. Och det brukar ju inte vara så svårt att hitta heller. Men jag vet inte hur länge jag satt och försökte komma på hur man skulle göra på polisstationen när man fick springa runt där och det var så simpelt som att gå fram till sitt skrivbord och usea telefonen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte sprinklern, man stänger av gasen som sprutar in en sin lägenhet. Men hela spelet är ju svinlätt med tanke på att det så lätt att autosava/loada. Och det brukar ju inte vara så svårt att hitta heller. Men jag vet inte hur länge jag satt och försökte komma på hur man skulle göra på polisstationen när man fick springa runt där och det var så simpelt som att gå fram till sitt skrivbord och usea telefonen. :lol:

Haha! Så var det för mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor