Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Behöver hjälp? Vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 avinstallera just spelet men hur ser banan ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 avinstallera just spelet men hur ser banan ut? När Mona äter äpple, så tittar Max igenom fönstret du sniprar en terrorist, då sticker Mona Sax! Dåligt förklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jaha, men vad behöver du hjälp med på den banan? Den är skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jaha, men vad behöver du hjälp med på den banan? Den är skitlätt Vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Men först går man raktfram, sen åt vänster, där är en öppen dörr till en lägenhet, där en gammal kärring skjuter en ganster. Passera dom eller döda kärringen . När man gått förbi dom finns det ett öppet fönster, hoppa ut, och där uta finns typ en fönsterkarm eller vad man ska säga, jaja, det går iallafall att gå där, sen ska man hoppa till en annan kant, och sen en till, och där, är slutligen ett annat fönser, så kutar man inte där, men leta efter öppna fönster, det är rätt många på den banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Tror man ska ut genom fönster å grejer, man kommer komma till sniperns rum, eller har du kommit dit..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 aaaa....sen ska du typ tillbaka...du ska träffa en full gubbe och en brud.....gå ner i källaren där killen står som tvättar väggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) och av tvättar-gubben får du en säkerhetskod till en dörr till 3:e våningen. *EDIT* eller vänta nu, när man träffat bruden så ska man ju ner i källaren och vrida kranen så att sprinklerna startar eller vad det nu är... sen ska man typ kuta nånstanns och träffa vaktmästaren?! Redigerad 14 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Är på Part 2 Chapter 2 efter att Mona och Max hade de där Tack iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nej inte sprinklern, man stänger av gasen som sprutar in en sin lägenhet. Men hela spelet är ju svinlätt med tanke på att det så lätt att autosava/loada. Och det brukar ju inte vara så svårt att hitta heller. Men jag vet inte hur länge jag satt och försökte komma på hur man skulle göra på polisstationen när man fick springa runt där och det var så simpelt som att gå fram till sitt skrivbord och usea telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag fastande också på Polisstationen. Jag gick runt i minst 10-15 min. Mona Sax var grym Några cleaner sa så här: -Find the bitch, Find her, kill her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag fastande också på Polisstationen. Jag gick runt i minst 10-15 min. Mona Sax var grym Några cleaner sa så här: -Find the bitch, Find her, kill her Kaufman är grymmast "Find him, Take care of him" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nej inte sprinklern, man stänger av gasen som sprutar in en sin lägenhet. Men hela spelet är ju svinlätt med tanke på att det så lätt att autosava/loada. Och det brukar ju inte vara så svårt att hitta heller. Men jag vet inte hur länge jag satt och försökte komma på hur man skulle göra på polisstationen när man fick springa runt där och det var så simpelt som att gå fram till sitt skrivbord och usea telefonen. Haha! Så var det för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Har fastnat på Part III Chapter 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts