Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Nån skrev att han tyckte det var en hudn han såg på en bild i San Andreas, det var rätt likt, men skulle värkligen rockstar ta med djur i GTA? Dom har med hundar och katter i Postal 2, och ny vet ju hur föreldrar har reagerat på det. Ioförsig kanske man inte kommer kunna använda djuger som ljuddämpare i GTA. , men endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 vore najs om man kunde ha en egen kamphund som backar upp lite när man slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hoggert: Där fick du svaret från hunden själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hahaha, din humor är lika torr som saharaöknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Vill inte att djuren ska gå å döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Inte jag heller, man tycker synd om hunden man skjuter isåfall. Fast det skulle vart rätt kul att kasta en granat så skulle den flyga åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Inte jag heller, man tycker synd om hunden man skjuter isåfall. Fast det skulle vart rätt kul att kasta en granat så skulle den flyga åt helvete M kanske några enstaka hundar eller nått. Lr iaf så borde man kunna ha en hund som husdjur. OCh typ kossor o sånt borde finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Ehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Hur kul skulle det vara om hundarna var odödliga då? Ni behöver inte skjuta dom om ni inte vill. Förresten ser det inte ut som en hund utan typ en soptunna. Redigerad 14 maj, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Jag tror inte att det är en hund... En sak bara - det finns ju en hund som man kan döda på ett uppdrag i Maffia (Ordinary Rutinue), det vart det ingen kallabalik över. GTA3 Freaket - och om det skulle vara en hund så skulle den ha enormt huvud. Redigerad 14 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Det ser ut lite som en Bulldog faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag tror inte att det är en hund... En sak bara - det finns ju en hund som man kan döda på ett uppdrag i Maffia (Ordinary Rutinue), det vart det ingen kallabalik över. GTA3 Freaket - och om det skulle vara en hund så skulle den ha enormt huvud. finns även några hundar som man måste döda på uppdraget i fängelset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Hmm.. nää tror inte att man kan ha hund.. vad skulle de vara bra för? Men de fetaste hade ju varit om man skulle kunna ha skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 I Mafia finns det ju hundar så varför inte i GTA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Tycka synd om hunden? Det är ett SPEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Tycka synd om hunden? Det är ett SPEL. Jag skulle oxo tycka synd om hunden...även fast det är ett spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag skulle oxo tycka synd om hunden...även fast det är ett spel.... Ett speeeeeeel, tänk det som ett monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Alltså djur eller ej så är den där in ninendo-8bit zoomade s.k. hunden väldigt långsökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag skulle oxo tycka synd om hunden...även fast det är ett spel.... så du tycker mer synd om när en liten skithund blir dödad en en människa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Alltså djur eller ej så är den där in ninendo-8bit zoomade s.k. hunden väldigt långsökt Exakt! _Thule_ - har inte kommit så långt! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts