Mr_link Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag behöver hjälp med battlefield 1942 köpt de precis men de funakr inte på inter net det står server feild men ska jag ladda ner nått??? jag laddade ner battlefield_1942_patch_v1.6.19 men den funka inte installera liksom pls hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Man måste ha senaste Patchen, och kan du specifera dig vad som händer när man försöker patcha det? Förövrigt behöver du inte pööna en ny tråd när det finns en stor Batllefield tråd... Redigerad 14 maj, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 (redigerad) Se till att aktivera punkbuster. De finns en liten enable ruta under server browsern. Och kolla satt servern kör BF och satt den inte kört någon BF modd som SH dc eller nått. Om inte de hjälper vet jag inte rikigt. Pröva fråga på www.bfcentral.se annars Edit: k såg att inte patchen gick att instalera kolla satt du laddade hem 1.6 full och inte 1.5 till 1.6 . annars vet jag inte. va händer när du ska instalera? Redigerad 14 maj, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 okej tack de funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts