KENDAL Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Behöver akut hjälp me uppdraget "naval engagement" När jag ska fly så tar jag alltid första bästa bil, tror det är landstalkern men så kmr de satans poliserna o knuffar omkull den! :'( kan ni säga hur ni gjorde eller nåt? tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Jag sköt ner alla haitierna, tog väskorna och stack tillbaka till Robina i första bästa bil... hur lätt som hellst. Ha mycket armor och health innan du börjar och om polisen välter din bil hoppar du bara ur, skjuter ner alla, tar närmsta bil och kör vidare. Om du har väldigt lite armor/health kvar när du ska fly kan du heala dig vid bron eller sjukhuset eller i värsta fall sticka till Vercetti Estate och hämta armor och health i källaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 14 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Jag sköt ner alla haitierna, tog väskorna och stack tillbaka till Robina i första bästa bil... hur lätt som hellst. Ha mycket armor och health innan du börjar och om polisen välter din bil hoppar du bara ur, skjuter ner alla, tar närmsta bil och kör vidare. Om du har väldigt lite armor/health kvar när du ska fly kan du heala dig vid bron eller sjukhuset eller i värsta fall sticka till Vercetti Estate och hämta armor och health i källaren. ok thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
QuickLightning Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Med 150 armor/hp är det ju piece o' cake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Hade också lite probs med det första ggn, men sen blev jag lack och sprayde som f'n på allt som rörde sig.. Sen drog jag i väg.. SO LONG SUCKERS!!, till polisen. Mission Passed x antal dollar till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts