Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 !!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig. Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden. *Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. Shemale *ew* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 !!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig. Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden. *Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. Det där såg lite hemskt ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 !!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig. Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden. *Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. Eww! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Crazy frog, 15 years later. Sorry om det är repost. Haha den var bra, spreciellt dansen som han där bak gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) !!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig. Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden. *Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. Vf skulle det vara stötande för katoliker? Och ja, jag är katolik men jag blir mer äcklad än upprörd. Redigerad 26 november, 2006 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vf skulle det vara stötande för katoliker? Och ja, jag är katolik men jag blir mer äcklad än upprörd. Hah. Hahaha. Det finns fan folk till allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 !!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig. Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden. *Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. Jag törs inte kolla. Någon som kan förklara vad den föreställer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag törs inte kolla. Någon som kan förklara vad den föreställer? Tar det över msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag törs inte kolla. Någon som kan förklara vad den föreställer? Shemale *ew* Redigerad 26 november, 2006 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 En korsning mellan man och kvinna kan man säga Med andra ord, underdelen man och överdelen kvinna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 En korsning mellan man och kvinna kan man säga Med andra ord, underdelen man och överdelen kvinna Åh. Och den är postad i dagens lol därför att....? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Åh. Och den är postad i dagens lol därför att....? Därför att jag kände för det, någon fråga vad bilden var för något och jag skrev. Nog med det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Därför att jag kände för det, någon fråga vad bilden var för något och jag skrev. Nog med det Åh, nu blev det missförstånd här. Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig" Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Åh, nu blev det missförstånd här. Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig" Typ. Tänkte likadant som dig. Why do you keep it around 100? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Åh, nu blev det missförstånd här. Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig" Typ. Jaha, okey. Isf borde du väl inte Quotea mig? Du borde isf göra det på själva bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Åh, nu blev det missförstånd här. Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig" Typ. Ta't piano, det är inga bilder på stympade spädbarn eller något. Bara en snubbe som råkat jävligt illa ut och en, eh, shemale. Censurerad version för Kuh-bäyb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jaha, okey. Isf borde du väl inte Quotea mig? Du borde isf göra det på själva bilden Åh. Och den är postad i dagens lol därför att....? Hade jag syftat på ditt inlägg så hade jag skrivit nåt annat. Why do you keep it around 100? I just can't quit it. :'( Edit: Haha, Pico, den var ju faktiskt riktigt rolig! Jag är ingen katolik :'( Redigerad 26 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okey.. det är ok iaf.. nu går vi tillbaka till själva trådens handling och inte sånt här små problem Kolla Hah.. kolla den, den är så dålig som man skrattar (det där hängde inte ihop) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okey.. det är ok iaf.. nu går vi tillbaka till själva trådens handling och inte sånt här små problem Kolla Hah.. kolla den, den är så dålig som man skrattar (det där hängde inte ihop) Lugnt. Haha! "Fan ta dig Gandalf" "Använd Frodo's kappa" Den filmen fick img för övrigt att tänka på den här godingen: http://www.youtube.com/watch?v=UwsGosjpXV4 Alltid lika rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) http://www.dailyhaha.com/_vids/pamela_Anderson.htm Kolla när han replikerar Anna Nicole Smiths finger. Festligt! Redigerad 26 november, 2006 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts