Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

!!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig.

Men ack så rolig och hemsk, för att återgå till bilden.

*Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. icon12_714337_0.gificon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif

Shemale B) *ew*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

!!! OTROLIGT STÖTANDE BILD !!! för typ katoliker - ha överseende. Jag tar inte på mig NÅGOT som helst ansvar om ni blir upprörda över materialet, så back the fuck off - be istället någon vresig moderator* läxa upp mig.

*Jag menade inte det där, alltså. Ni gör ett bra jobb och ska ha kudos från lilla obetydliga da da da- & "personer som jag"-mig. icon12_714337_0.gificon12_714337_0.gificon12_714337_0.gif

Det där såg lite hemskt ut B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eww! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vf skulle det vara stötande för katoliker?

Och ja, jag är katolik men jag blir mer äcklad än upprörd.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag törs inte kolla. Någon som kan förklara vad den föreställer? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför att jag kände för det, någon fråga vad bilden var för något och jag skrev. Nog med det B)

Åh, nu blev det missförstånd här. ;)

Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig"

Typ. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, nu blev det missförstånd här. B)

Det var jag som frågade vad bilden föreställer. Sen gav du mig svaret. Och då frågade jag mig: "Varför har någon postat den bilden i dagens lol? Den är ju knappast rolig"

Typ. ;)

Ta't piano, det är inga bilder på stympade spädbarn eller något. Bara en snubbe som råkat jävligt illa ut och en, eh, shemale.

Censurerad version för Kuh-bäyb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, okey. Isf borde du väl inte Quotea mig? Du borde isf göra det på själva bilden :P

Åh.

Och den är postad i dagens lol därför att....? B)

Hade jag syftat på ditt inlägg så hade jag skrivit nåt annat. :shifty:

Why do you keep it around 100? ;)

I just can't quit it. :'(

Edit: Haha, Pico, den var ju faktiskt riktigt rolig!

Jag är ingen katolik :'(

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey.. det är ok iaf.. nu går vi tillbaka till själva trådens handling och inte sånt här små problem :P

Kolla

Hah.. kolla den, den är så dålig som man skrattar :blink: (det där hängde inte ihop)

Lugnt. :shifty:

Haha! ;)

"Fan ta dig Gandalf"

"Använd Frodo's kappa"

Den filmen fick img för övrigt att tänka på den här godingen:

http://www.youtube.com/watch?v=UwsGosjpXV4

Alltid lika rolig. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...