R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Är onani verkligen så roligt? Dagens ungdomar alltså... JA OM MAN VET VAD DET ÄR (OCH GÄRNA SKRYTER MED HUR OFTA MAN GÖR DET) ÄR MAN JU UPPVUXEN OCH MOGEN!!!!!!!11!! Redigerad 25 november, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är onani verkligen så roligt? Dagens ungdomar alltså... Det är inte onanin som är rolig, det är den låga upplösningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är onani verkligen så roligt? Dagens ungdomar alltså... Jo, jag skrattade hysteriskt mycket åt att han sa "Masturbate". Det roliga var ju själva punchlinen i helhet, men speciellt sista rutan. Det var den jag skrattade åt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 JA OM MAN VET VAD DET ÄR (OCH GÄRNA SKRYTER MED HUR OFTA MAN GÖR DET) ÄR MAN JU UPPVUXEN OCH MOGEN!!!!!!!11!! Haha, det där är dagens lol. Har nog aldrig sätt våran ärrtvå skriva sådär! Det är inte onanin som är rolig, det är den låga utlösningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Haha, det där är dagens lol. Har nog aldrig sätt våran ärrtvå skriva sådär! Var du ironisk nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Haha, det där är dagens lol. Har nog aldrig sätt våran ärrtvå skriva sådär! Det är ju han som har lärt upp mig. Förresten: hö hö hö hö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Var du ironisk nu? Vilket svar riktade du frågan till? Att jag tyckte att det var roligt eller att jag aldrig har sett dig skriva så? Redigerad 25 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vilket svar riktade du frågan till? Att jag tyckte att det var roligt eller att jag aldrig har sett dig skriva så? Båda antar jag. Dom hänger ju ihop. Skriver ju så ganska ofta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Båda antar jag. Dom hänger ju ihop. Skriver ju så ganska ofta Något jag måste ha missat. Tyckte iaf att det var underhållande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tror att några här har sett den här men det finns såna som inte gjort det, och då måste man absolut se den här, skrattade ihjäl mig när han snackade. Honom kunde man gärna haft som farssa http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/snickeriet.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tror att några här har sett den här men det finns såna som inte gjort det, och då måste man absolut se den här, skrattade ihjäl mig när han snackade. Honom kunde man gärna haft som farssa http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/snickeriet.php Va, säger du det va, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Tror att några här har sett den här men det finns såna som inte gjort det, och då måste man absolut se den här, skrattade ihjäl mig när han snackade. Honom kunde man gärna haft som farssa http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/snickeriet.php Ja den!! Jag är ingen bråkstake, jag hette Putte som barn, va Jaha, så det är därför han inte är någon bråkstake! Redigerad 25 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tror att några här har sett den här men det finns såna som inte gjort det, och då måste man absolut se den här, skrattade ihjäl mig när han snackade. Honom kunde man gärna haft som farssa http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/snickeriet.php Haha, den är skön, har den på mobilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Lev livet, ha en flickvän, så lever jag. Jag har haft 22 tjejer i mitt liv, va. Jag lever som ungkarl, jag bara går, hej svejs, vah Finns det ett skönare citat, hahaha Redigerad 25 november, 2006 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Klassiker? <: http://video.google.com/videoplay?docid=73...39&q=scared Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 http://www.fileshack.us//files/950/niggastolmybike.jpg Niggah stole my bike. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Dave Chappelle - Pee on you [intro] Yeah. 40 oz. of malt liquor mmake me want to tell you somethin'. (verse 1) Rollin round, sittin on dubs. Countin the hours, was high on shrubs. Coolin in my Escalade. Man I'm paid, I got it made! Take me to your special place. Close your eyes, show me your face. I'm gonna piss on it! (chorus) Haters wanna hate, lovers wanna love. I don't even want none of the above. I want to piss on you! Yes I do. I'll piss on you; I'll pee on you. (verse 2) sence your body, your body is a Porta-Potty. And my pee I'd kick; like it know's karate. (knows karate) i'm ganna pee on you. drip drip drip pee on you.pisss on you piss on you. And you'll never fell quite the same when u get a whiff of my Hershey stains. I want to poop on u too. I want to pee in your food. Only thing that make my life complete is when I turn your face into a toilet seat. i want to pee on you yes i do.i want to pee on you i want to piss on you (chorus) wont you bring my head won't you bring my head. Before we start, I'm gonna fart. I'm gonna fart on you. Postade den här i somras, men det är så jävla bra så att jag måste posta den igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Sitter i skrivandets stund och kväver mig själv för att dämpa mitt skratt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det finns inga ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts