Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Grym serie! Jag chattade med min lilla vän Lollo och vi pratade om julklappar. När jag berättat vad jag fått utspelade sig följande: "Lollo säger: jag fick inte så mycke i julklapp Tina säger: Vad fick du då? Lollo säger: En Mp3, Mobil, Jacka från BikBok, Presentkort på Jc, Bikbok & NK, Ett helkropps solarium, smink, en tröja å vantar från bikbok" Jag tyckte det var asigt kul i alla fall! Dagens ungdomar...geez. Vad ska vi göra åt dom? P-C: Jag har kommit på en idé till en ny serie: "När Funnylin blev galen och bannade röven av alla medlemmar" Nej, det var inget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 99 sidor! Och P-C kan väl skriva om "En helt vanlig dag för Hultenius på GTAsajten!"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) 99 sidor! Och P-C kan väl skriva om "En helt vanlig dag för Hultenius på GTAsajten!"? Håller med till 100%!! Redigerad 28 december, 2004 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 99 sidor! Och P-C kan väl skriva om "En helt vanlig dag för Hultenius på GTAsajten!"? Nej, skriv om hur jävla hektiskt det är att vara den enda tjejen på GTAsajten... Man måste ju hålla på och styra upp allting, överallt, hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Nej, skriv om hur jävla hektiskt det är att vara den enda tjejen på GTAsajten... Man måste ju hålla på och styra upp allting, överallt, hela tiden! Öh, tyst med dig och in i köket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 W0rd! Vart fan är våra kakor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Öh, tyst med dig och in i köket. Vill du ha lite spö? Förresten suger jag på att laga mat, så jag förstår inte vad du ska ha in mig i köket för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Du vet inte vad Topp3 gör med kvinsen i köket . Din kompis är lite bortskämd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vill du ha lite spö? Förresten suger jag på att laga mat, så jag förstår inte vad du ska ha in mig i köket för? Ja, vad gör kvinnor i köket egentligen? Det är sånt vi män aldrig får veta, precis som varför ni kvinnor ska gå flera stycken på toa samtidigt. Så onödigt... Förresten, jag måste pissa. Jacker, kan du hålla min snopp? =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Förresten, jag måste pissa. Jacker, kan du hålla min snopp? =/ Kan inte jag få göra det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Ja, vad gör kvinnor i köket egentligen? Det är sånt vi män aldrig får veta, precis som varför ni kvinnor ska gå flera stycken på toa samtidigt. Så onödigt... Förresten, jag måste pissa. Jacker, kan du hålla min snopp? =/ Jag har aldrig gått på toaletten med en annan tjej (sätt igång fantasin, grabbar!). Och vad de gör i köket? Precis det som ni gör, snyltar i kylskåpet! Redigerad 28 december, 2004 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Kan inte jag få göra det då? Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har du kört igång med ett djur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det är sånt vi män aldrig får veta, precis som varför ni kvinnor ska gå flera stycken på toa samtidigt. Så onödigt... Mina dolda kameror har avslöjat en del om ehh...nej. *Can't stop my imagination...noooo...ahh, sweet love.* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har du kört igång med ett djur? Hur menar du? Jag har startat moppen med en ekorre en gång... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur menar du? Jag har startat moppen med en ekorre en gång... Stackars ekorre... Hur gjorde du förresten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag menar t ex hånglat, samlag, avsugning, blivit slickad... you name it... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur menar du? Jag har startat moppen med en ekorre en gång... det var en katt i min epa som hade pissat i den, fick onda tankar om djurplågeri och katt huvuden och bil kolvar. konfusing Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag menar t ex hånglat, samlag, avsugning, blivit slickad... you name it... Okej...eh...nu har det gått för långt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Stackars ekorre... Hur gjorde du förresten? Nej, men du vet hur otekniska tjejer är... Han instruerade mig! Och Mr.M, nej, det har jag inte... Jag har kysst en riktig mansgris, men det räknas väl inte? Har du gjort nåt sånt då? Har du nån liten sugga hemma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts