ZcruweN Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag och en kompis diskuterar om att skaffa lägenhet ihop när vi blir 18 tills jag till slut säger detta, garvade som fan när han svarade ZcruweN^ säger: fatta lite fester man ska ha då Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: vadå lite e du dum i huve kommer vara fester jämt ZcruweN^ säger: haha Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: lett det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag och en kompis diskuterar om att skaffa lägenhet ihop när vi blir 18 tills jag till slut säger detta, garvade som fan när han svarade ZcruweN^ säger: fatta lite fester man ska ha då Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: vadå lite e du dum i huve kommer vara fester jämt ZcruweN^ säger: haha Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: lett det "lett det"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jag och en kompis diskuterar om att skaffa lägenhet ihop när vi blir 18 tills jag till slut säger detta, garvade som fan när han svarade ZcruweN^ säger: fatta lite fester man ska ha då Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: vadå lite e du dum i huve kommer vara fester jämt ZcruweN^ säger: haha Skalman vill nån ha en puss??? / home ^^ säger: lett det Vart sitter det roliga? Nöjd nu Kebab? Redigerad 23 november, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 vart sitter det roliga? Måste fråga samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Framtida självmordsbombare: Iraqi kid runs for water Haha! Grabben springer efter bilen hur länge som helst, men det är inte han som får vattnet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Lek inte med vapen grabbar Redigerad 23 november, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Lek inte med vapen grabbar Aa, shit. Man skulle få en otäck känsla i magen efter nått sånt. Hoppas han inte sköt mot sin polare. Edit: Fast ljudet låter inklistrat? Redigerad 23 november, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Lek inte med vapen grabbar Fyfan, haha . Då hade inte morsan blivit glad precis . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Lek inte med vapen grabbar Vilken bluuuff! Var är röken? Varför ekar det i sovrummet? Varför skräller inte mikrofonen? Varför ser den så extremt plastig ut? Jag tippar att det är storebrorsans Soft Air Gun som han leker med och råkar tappa, och därför slår han sig tjejigt för ansiktet. Knappast för att rekylen smäller upp i aniktet på honom. Men om det vore äkta, muahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag har för mig att den blev klassad som fake förra gången den var uppe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det förvånar mig inte. Två gånger så ser man bristerna. Nån mynningsflamma verkar det inte heller finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Behöver man ens klassa den som fake? Den är extremt fake. Man hör att ljudet är från CS eller något annat spela. Jag tror heller inte att det är så vanligt med sådana vapen i Sverige... suck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Behöver man ens klassa den som fake? Den är extremt fake. Man hör att ljudet är från CS eller något annat spela. Jag tror heller inte att det är så vanligt med sådana vapen i Sverige... suck. Jag använda exakt samma pistolljud när jag redigerade min film till skolan http://www.slan.nu/out.php?id=9336 HAHAHAHAHHA ! Vet att han säger "Hey Sun!", men fick ändå en liten skrattattack där ! Redigerad 23 november, 2006 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hund taggar modeshow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Hund taggar modeshow Hahaha! Usel bowlare. Mimaren är tillbaka! Redigerad 24 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Mimaren är tillbaka! Han vet då inte hur en gitarr fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 BLOG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Tjuren trodde han hade en chans Fiskare får napp Redigerad 24 november, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Celebrity Turkey haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Some atheist humor for ya: "To compare most 'christians' to sheep is grossly unfair to sheep. In my opinion, most christians are more like bovines [<-nötkreatur], who will march unthinkingly over cliffs and into slaughterhouses, smiling all the way. Sheep at least have a modicum of intellect, and can recognize excrement [<-bajs] when they step in it." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts