Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) 8-årig flicka som busringer och vill att dom ska spränga hennes skola LOL "Could you make so all my teachers are in there when you knock it down?" Redigerad 23 november, 2006 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 8-årig flicka som busringer och vill att dom ska spränga hennes skola LOL "Could you make so all my teachers are in there when you knock it down?" Hahahaha! Så bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Haha hittade denna igår natt när jag kollade seinfeld avsnitt på YouTube Redigerad 23 november, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Rotade runt lite i forumets papperskorg. Hittade denna tråd. Vilken lirare den där jimmy_12!, tråden innehåller sämsta "pissoff"-kommentaren på länge ("Alla dra och... ja läs själva). Han som blir förbannad är rätt kul med. Hahaha! Den där Jodan var fan roligast! Behave! Irakiska kvinnopoliser: ........... ---- Framtida självmordsbombare: Iraqi kid runs for water Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hä! Märkligt påstående faktiskt. Man kan ju undra vad han använde för statistik? ^^ Det är bara 1% av alla svenskar som har en korv över 22CM. Ser väldigt fel ut, inte propert klädda eller någon form utav uniform på sig. Men det kanske bara är jag. Jag tror det är fejk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det är bara 1% av alla svenskar som har en korv över 22CM. Inte för att jag hade någon föreställning om att det skulle vara vanligt, men det roliga med Jodans inlägg var ju att han fick det att låta som att det endast var i Sverige det var ovanligt! Sen är det väl lite luddigt också för det framkom aldrig i vilket tillstånd (höhöhö) körvarna befann sig i vid mätning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Framtida självmordsbombare: Iraqi kid runs for water Redigerad 23 november, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,796151,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Japaner.....usch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Rotade runt lite i forumets papperskorg. Hittade denna tråd. Vilken lirare den där jimmy_12!, tråden innehåller sämsta "pissoff"-kommentaren på länge ("Alla dra och... ja läs själva). Han som blir förbannad är rätt kul med. BWahahahaha! RUNKA?! Du är fan discusting. bara för att du drar i din 2 cm snodd om kvällarna så ska du inte uppmana oss att göra de. Behave! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Japaner.....usch! Japaner, åh ljuva japaner. Vartfan får dom alla sina idéer ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Spam eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Framtida självmordsbombare: Iraqi kid runs for water Behövs fler 11:septembers... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Spam eller? Mjo, men jag förstår dem nästan ändå. Helt sjuk film det där. Gör mig så jävla förbannad! (Tror det är första gången jag använder den smileyn på allvar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 KOLLA PÅ MIG JAG ÄR EN STOR BOKSTAV FnIZz http://www.break.com/index/teletubbie_wazzzupp.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 KOLLA PÅ MIG JAG ÄR EN STOR BOKSTAV FnIZz http://www.break.com/index/teletubbie_wazzzupp.html Haha! Hyffsat kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Spam eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts