Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Rotade runt lite i forumets papperskorg. Hittade denna tråd. Vilken lirare den där jimmy_12!, tråden innehåller sämsta "pissoff"-kommentaren på länge ("Alla dra och... ja läs själva). Han som blir förbannad är rätt kul med. :lol:

Hahaha! :P

Den där Jodan var fan roligast! Behave!

Irakiska kvinnopoliser:

:D...........:P

----

Framtida självmordsbombare: Iraqi kid runs for water ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hä! Märkligt påstående faktiskt. Man kan ju undra vad han använde för statistik? ^^

Det är bara 1% av alla svenskar som har en korv över 22CM. :P

Ser väldigt fel ut, inte propert klädda eller någon form utav uniform på sig. Men det kanske bara är jag.

Jag tror det är fejk. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara 1% av alla svenskar som har en korv över 22CM. :D

Inte för att jag hade någon föreställning om att det skulle vara vanligt, men det roliga med Jodans inlägg var ju att han fick det att låta som att det endast var i Sverige det var ovanligt! :P Sen är det väl lite luddigt också för det framkom aldrig i vilket tillstånd (höhöhö) körvarna befann sig i vid mätning. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rotade runt lite i forumets papperskorg. Hittade denna tråd. Vilken lirare den där jimmy_12!, tråden innehåller sämsta "pissoff"-kommentaren på länge ("Alla dra och... ja läs själva). Han som blir förbannad är rätt kul med. :(

BWahahahaha!

RUNKA?! ^_^ Du är fan discusting. bara för att du drar i din 2 cm snodd om kvällarna så ska du inte uppmana oss att göra de. Behave!

:P:D:P:lol:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...