Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 [url=http://www.youtube.com/watch?v=ezrjYVWHhQY]Tupac på Dave Chappelle Show[/url] Sådär ska det se ut, Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Oehört fint länkat. Du måste vara stolt! Fixar... Tupac på Dave Chappelle Show. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) [url=http://www.youtube.com/watch?v=ezrjYVWHhQY]Tupac på Dave Chappelle Show[/url] Sådär ska det se ut, Frenzy Jag är inte efterbliven, länkat flera hundra gånger på detta forum, men när man gör ett litet fel så är det så sjukt roligt enligt alla. Ice Cube: Danke. Redigerad 21 november, 2006 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag är inte efterbliven, länkat flera hundra gånger på detta forum, men när man gör ett litet fel så är det så sjukt roligt enligt alla. Ice Cube: Danke. Jag påstod aldrig att du var efterbliven. Nej, nu loggar jag in på MSN så du kan säga förlåt :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Men hallå!? Har du mig på "ignore user" eller? Frenzy: Owned! SlewME: Jag bara quota honom ju... swat: Frenzy bara skojade. No hard feelings! Oj! Sorry såg inte att djävulen också vad med men men det kan lika gärna postas två gånger för han e så jä*la grym Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag är inte efterbliven, länkat flera hundra gånger på detta forum, men när man gör ett litet fel så är det så sjukt roligt enligt alla. Ice Cube: Danke. Lol dinna bortförklaringar är det som är dagens lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hahaha, det roligaste var ju ditt försök att länka. Det är hul simpelt som helst Även fast det var ett mänskligt misstag så var det faktiskt jävligt roligt. Lite jordnära nördhumor över det hela. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja vad ska man säja?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Ja vad ska man säja?... Det behöver dom Nu när jag läste igenom artikeln så ja... Hon är ju redigt pantad Redigerad 22 november, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Robert Gustavsson @ Ett Herrans liv @ Dolda kameran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Robert Gustavsson @ Ett Herrans liv @ Dolda kameran Alltså, tror ni dom tjaffsade på riktigt från början och att dom sedan gjorde larv av det? elelr hur var det egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Alltså, tror ni dom tjaffsade på riktigt från början och att dom sedan gjorde larv av det? elelr hur var det egentligen? Uppgjort. Tror inte dom tjaffsade sådär.. Jag menar, isf skulle det ju bli mycket större grej utav det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Självklart uppgjort, men ibörjan, när han håller på och fular sig inne i affären visste jag inte riktigt vad jag skulle tro. Dålig meningsuppbyggnad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Kreamer får spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Självklart uppgjort, men ibörjan, när han håller på och fular sig inne i affären visste jag inte riktigt vad jag skulle tro. Dålig meningsuppbyggnad. Skulle vara ganska uppblåst i kvällstidningarna om det verkligen hänt. I övrig media med för den delen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Kreamer får spel Det är för helvete Kramer inte Kreamer -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det är för helvete Kramer inte Kreamer -.- Det kanske är Kramer's gräddiga brorsa? Hmm, på något sätt så funkar såna här skämt mycket bättre när det är Maimstream som drar dem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Det kanske är Kramer's gräddiga brorsa? Hmm, på något sätt så funkar såna här skämt mycket bättre när det är Maimstream som drar dem... Nejdå, det var faktiskt kul! kicken: din tredje länk hade jag inte sett! Hahaha, kul, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Pruttkungen! Själv tycker jag den är barnslig nu när jag sett den jättemånga gånger, men askul första gången (och några gånger efter det också...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Gotta' love it. Redigerad 22 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts