Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Det mest överdrivna kedjebrev jag sett :mellow:

(nu har jag postat det ivarjefall)

You dont repost this you will die: A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest överdrivna kedjebrev jag sett :)

Fan vad löjligt. -.-"

You dont repost this you will die: A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.

:mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest överdrivna kedjebrev jag sett :mellow:

Nu stoffe rädd :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi en kille som efter han fått reda på att han hade leukemi började surfa utanpå tåg. I videon syns bland annat när han åker utanpå tysklands höghastighetståg ICE som har en toppfart på 330 km/h.

Jag behöver säkert inte påpeka att det här är EXTREMT FARLIGT och något som ni ABSOLUT INTE bör testa på. RIP Trainrider.

Trainrider

OBS! Varning för blod! Imponerande trolleitrick!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi en kille som efter han fått reda på att han hade leukemi började surfa utanpå tåg. I videon syns bland annat när han åker utanpå tysklands höghastighetståg ICE som har en toppfart på 330 km/h.

Jag behöver säkert inte påpeka att det här är EXTREMT FARLIGT och något som ni ABSOLUT INTE bör testa på. RIP Trainrider.

Trainrider

Såg det där för någon dag sedan när pappa glodde på det.

Riktigt häftigt verkar det vara att vara på ett tag som åker så fort, kanske borde testas :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tyckte det var lite kul. Såg någon på lunarstorm (lajv) skriva något i stil med "Var är alla kåta modell-brudar?" Av någon anledning så gick jag in på hans sida, och det visade sig vara en grabb som går på min skola. Med tanke på att vi är typ 50 pers, så är det ganska lustigt att jag skulle se just när han skrev. :)

Hmm, die doppelte.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tyckte det var lite kul. Såg någon på lunarstorm (lajv) skriva något i stil med "Var är alla kåta modell-brudar?" Av någon anledning så gick jag in på hans sida, och det visade sig vara en grabb som går på min skola. Med tanke på att vi är typ 50 pers, så är det ganska lustigt att jag skulle se just när han skrev. :)

Hmm, die doppelte.

Nu måste du busa med honom, annars är du en idiot. :) Starta en ny tråd om det så vi kan disskutera lite förslag, osv.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...